Mobiele telefoon ipv vaste aansluitiing kpn

Status
Niet open voor verdere reacties.

dboon

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2001
Ik ben van plan om mijn vaste telefoonaansluiting te verruilen voor een mobiel met abonnement.
Kan iemand mij een suggestie doen wat het goedkoopste is qua telefoon en abonnement?

Bijvoorbaat vriendelijk dank!l

Als je dit doet hou dan rekening met de mensen die jou willen bellen. Die zijn eigenlijk verplicht om jou met mobiel te bellen. Als je dit van een vaste lijn doet ben je namelijk aardig wat geld kwijt, geloof me, ik praat uit ervaring.

Groet

Gregyor>

Waarm rekening houden met de mensen die jou bellen???

je doet het toch voor je eigen beurs en niet voor anderen. Daarbij komt ook nog eens dat 90 procent van de bevolking een mobiele telefoon heeft, dus dan bellen ze maar met de mobiele.

Zelf heb ik 5 jaar geleden de vaste telefoon de deur uit gedaan, en kan zeggen dat scheelt een hele hoop centjes als je het juiste abbonement afsluit.

Nee voor mij nooit meer een vaste aansluiting en als ze me niet op m'n gsm willen bellen, dan laten ze het toch.

de groeten,
Francois

Daar kan ik het mee eens zijn, echter ik betaal de rekening van mijn ma, die geen gsm heeft. Ze belt er helaas wel naar :mad: . Vriendelijk gevraagd GSM aan te schaffen als ze naar GSM belt.

Maarruh, de meeste 'oudjes' excuses voor oudere lezers, hebben die niet en zijn dus altijd genoodzaakt duur te bellen, vandaar mijn opmerking ;)

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan