mobiele tummers blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Hallo, ik vroeg me af of het mogelijk is om het bellen naar mobiele nummers vanuit het thuisnet te blokkeren? Heb je een speciale telefoon daarvoor nodig? Ik neem aan dat het gewoon mogelijk is, daar 0900-nummers en dergelijke ook geblokkeerd kunnen worden. Maar hoe? Dat zou ik niet weten. Iemand van jullie misschien wel.

Bel eens met je telefoonnet provider. Zei kunnen je daar vast wel meer over vertellen. Het lijkt mij wel dat het mogelijk is.

neen

dat is niet mogelijk vanuit je telecomprovider.
06 mobiele nummers vallen onder de noemer "normale" nummers en kunnen derhalve niet geblokkeerd worden. 0900 zijn speciale nummers en kunnen dus wel geblokkeerd worden. er zijn echter meer dan voldoende telefoons die wel bepaalde nummers of zelfs de gehele telefoon kunnen blokkeren. ik zou zeggen loop es een primafoon binnen. die hebben er een paar staan.

Een wa late (understatement) reactie, maar toch alsnog. Ik ben idd de Primafoon binnengelopen, en die hadden wel zo'n setje staat. En inderdaad, een 0615*45*87 werkte dus idd niet. Maar met +31 ervoor wel. Hetzelfde gold voor een toestel dat ik meekreeg nadat ik was teruggegaan.... :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan