Mobile laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred_3202

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Hallo,

Ben op zoek naar een lichte degelijke laptop die elke dag mee moet naar de unif.
Ik heb echter geen idee welk merk ik moet kiezen.

Kan iemand me erbij helpen? Ik zoek een laptop die heel licht is --> max 2.5 kg
en die een goede autonomie heeft.

Verder is het wel gemakkelijk als er een wireless lan kaart inzit of er een inkan.

De prijs mag toch niet meer zijn dan een €1500 zijn of er dicht bij. Ik weet niet of dat te weinig is .

Laat AUB iets weten als je een goed merk en model weet. Een link mag altijd en liefst te prijs erbij zetten.

Alvast bedankt

Nou, afgelopen week heeft Appie Happie ook met een heel mooi machientje gestunt, P4 2,6, 512 MB DDR, met allerlei poorten, DVD/CD brander combo, 64 MB aparte videokaart GForce, kaartlezer voor diverse typen opslagmedia, incl. tas, en 2 jaar garantie aan huis, voor 1500 euro. Fabrikant is Medion uit Duitsland (van de Aldi-machines). Misschien dat die aktie volgende week ook nog loopt.

Dat is allemaal goed en wel maar moet een laptop hebben die echt een lcihtgewicht is.

Deze laptop(s) zijn allemaal te zwaar.

Ik heb bij Dell een goede zien staan zal een link zetten en dan kunnen jullie bekritiseren.

Dell laptop .

Let vooral op het gewicht en de autonomie.
2.26 kg en 4 uur autonomie is eigenlijk een must voor mij.

Deze kost ongeveer €1400.

Zijn er andere merken die een soortgelijke specificatie aanbieden?

kijk eens op www.paradigit.nl naar de voyager 9150 centrino. Prijs incl. btw 1419 euro. Gewicht komt uit op 2,5 kg. Moet te doen zijn. Of de overige specificaties voldoen aan jouw wensen, moet je verder zelf maar beoordelen. Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan