Mobile Me slurpt iPhone binnen een paar uur leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo. Graag wil ik jullie bevindingen even weten. Mijn iPhone doet namelijk absurd kort
met de batterij sinds ik gebruik maak van de push-functie van Mobile Me, welke donderdag
geïntroduceerd werd. Het systeem werkt geweldig, maar de batterij is binnen een uur of
vijf á zes leeg, zonder dat ik hem intensief gebruik.

Dit schijnt een bekend probleem te zijn, en speelt dus sinds de lancering van donderdag.
Ik mag hopen dat het klachten regent (misschien vandaar de wolk in het logo) bij Apple,
want dit valt vies tegen... Het doet zijn werk verbazingwekkend goed, maar het is niet normaal
dat wanneer je iPhone op school de hele dag aan de oplader staat, hij 's avonds meldingen
geeft dat de batterij in het rood staat...

Graag hoor ik jullie ervaringen en een wellichte oplossing. Ik heb al wat zitten rommelen binnen
de instellingen, onder Nieuwe gegevens.

Het is nu eenmaal bekend dat de iPhone 3G redelijk tekort komt in batterijduur.

Zie wel in dat de Push-functionaliteit continu draait, daar moet toch wat stroom naar toe.
Het speelt zich overigens niet pas af sinds donderdag maar al sinds de introductie van firmware 2.0.

Toen waren het de Exchange-gebruikers die het al ondervonden.

Ik kan zelf ongeveer een dag doen met mijn iPhone wanneer ik wat sites bekijk (@ 3G) en zo'n 3 uur muziek luister. Intensief bellen doe ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan