Mobile Signal Blockers "omzeilen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin Knops

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Hallo allemaal,

Binnenkort wordt er op onze school een zogenaamd systeem "Mobile Signal Blocker" ingezet. Dit systeem zorgt ervoor dat je niet meer kunt bellen tijdens lessen of berichten ontvangen.
Nou wil ik dat graag vermeiden, is er misschien iemand die er verstand van heeft? Dit apparaatje staat volgens mij ook wel bekend als Mobile Signal Jammer.

Nou alle reacties zijn bij mij welkom (behalve die wat niet met het onderwerp te maken hebben natuurlijk ;) )

Groetjes Kevin

Re

Eeu kevin,

laat me raden grotius.... kijk eens goed is 1 april 2010 , en daarbij doe de opleiding NID daar leer ik veel over alles soorten data verkeer, ook gsm netwerken, en in de nederlandse wet stata dat ze het NIET mogen blokkeren en of verstoren dat is wat ze doen. Doen ze dat zijn ze strafbaar, en dan kan zelf de school voor de rechter gesleep worden. Op elk signaal in de lucht denk aan WIFI, FM signalen GSM, mogen niet geblokkeerd worden. Dus dit is fake, doen ze het zal ik verder ermee gaan. Apparatuur bestaat inderdaad wel, maar is illegaal in nederland.

Mvg stephan

Eeu kevin,

laat me raden grotius.... kijk eens goed is 1 april 2010 , en daarbij doe de opleiding NID daar leer ik veel over alles soorten data verkeer, ook gsm netwerken, en in de nederlandse wet stata dat ze het NIET mogen blokkeren en of verstoren dat is wat ze doen. Doen ze dat zijn ze strafbaar, en dan kan zelf de school voor de rechter gesleep worden. Op elk signaal in de lucht denk aan WIFI, FM signalen GSM, mogen niet geblokkeerd worden. Dus dit is fake, doen ze het zal ik verder ermee gaan. Apparatuur bestaat inderdaad wel, maar is illegaal in nederland.

Mvg stephan
Ok, sorry, het was een foutje van mij.
En bedankt
Gr. Kevin

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan