mobile youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo iedereen ik heb een nokia n73 en ik wil op youtube videos bekijken, maar als ik er eentje wil kijken zegt ie dan: geef eerst standaardtoeganspunt op. Wat bedoelen ze hiermee??? Wie heeft er hier ervaring???

Toeganspunt heeft betrekking op je internetverbinding. Bijvoorbeeld als je Vodafone hebt, dan is het toegangspunt de instellingen van Vodafone Live. Welke provider heb je? Krijg je een keuzemenu waaruit je verschillende opties kunt kiezen? Zo niet, dan moet je even met je provider contact op nemen om je internetinstellingen in te stellen. Staat waarschijnlijk ook wel op de site hoe het moet. En met een beetje geluk kan het je over SMS toegestuurd worden, waarmee je alleen maar op 'Ja; hoeft te klikken.

Je zult trouwens pas youtube kunnen bekijken wanneer je toestel flash lite 3 ondersteunt. En vooralsnog zijn alleen de duurdere symbiantoestellen dit (N82, N95), voor zover ik weet. De N73 nog niets dus. Wel zijn er oplossingen in de vorm van bepaalde Flash Lite 3 progjes zoals Emtube en Mobitubia. Wanneer die die installeert heb je volledige youtube in echt verassend goede kwaliteit op je Nokia.

Laatst bewerkt:
Het is al opgelost, maar alsnog bedankt voor je uitleg en reactie;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan