mobilemoney.biz in netstat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Colin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Colin

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Ik heb al tijden (haast) geen spyware op mijn pc gehad, maar als ik naar netstat kijk, zie ik een connection established met mobilemoney.biz. Ik heb dat adres nog nooit eerder gezien en alleen al als ik naar de naam kijk baart het me zorgen. Voor de zekerheid heb ik spybot en ad-aware (overigens nog niet SE) laten scannen net als mijn virusscanner. Deze hebben allemaal niks raars gevonden en aan de hijackthis log is ook niks te zien.

Moet ik het probleem zoeken bij een of ander programma dat ik heb geïnstalleerd? Ik heb namelijk pas Skype geïnstalleerd hoewel ik dat heel lang niet heb gedaan vanwege mogelijke spyware. Nu kan ik ook wel proberen om te kijken of het weg gaat als ik skype deïnstalleer, maar daar heb ik nu even geen zin in.

Heeft iemand dit probleem weleens eerder gezien? Zo ja, komt het zoals ik denk door skype of is het iets anders? Ik wil het in ieder geval weghebben, want ik stel het niet op prijs dat iemand anders gebruik maakt van mijn connectie. Als dit betekent dat ik Skype er voor moet verwijderen doe ik het met plezier.

Bijvoorbaat dank,
Colin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan