mobo piept niet werkt wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
bij het opstarten piept mijn moederbord niet meer (deed het wel) pc start wel op en werkt verder prima , speakertje op andere pc getest en daar werkt het speakertje wel. wat te doen ?
betreft een nieuwe upgrade kit (mobo proc geheugen) deed het wel de piep tijdens het opstarten maar nu niet meer.
 
Het betreft misschien een BIOS-functie die momenteel is uitgeschakeld (PC Speaker).
 
Hoi,

Denk niet dat je je daar druk om moet maken niets veranderd i de bios al je het daar al kan aanpassen. welk moederbord heb je
 
vreemd wil ik het bios binnen (drukken op F2) geeft ie een piepje maar bij normaal opstarten niet. kan ook in het bios menu niks vinden over pc speakertje uitzetten ofzo
 
Hoi,

Nee vreemd ik kon ook al niets in de manual vinden maar meld nog wel fouten denk ik je zou het geheugen er even uit kunnen halen en dan proberen op te starten piept hij dan wel zou ik me niet zo zorgen maken.
 
modules eruit dan piept ie , modules erin dan niet verder werkt de pc goed vreemde is dat ie paar dagen terug wel piepte maar goed als het verder geen kwaad kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan