mod bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeGaTron

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
89
Ik zou graag een mod willen bouwen voor half-life, quake 3 of ut2003. Maar ik zou niet weten hoe ik moet beginnen zijn er websites(en tools) die een duidelijke uitleg geven.
 
Verplaatst van diversen naar de spellen sectie
 
Het eerste waar je mee moet beginnen is het verzinnen van een idee en het bijelkaar rapen van een team zodat je zelf niets hoeft te leren en alleen het team hoeft te leiden.
 
oef dan zou ik eerst je programmeer kennis maar op gaan halen.


daarbij is het zo dat je gewoon elke engine mag gebruiken???
 
1. Plannen zet alles op papier ok de dingen die je der niet in doet.
2. Zorg voor een goede engine zodat je makkelijk levels/moddellen kan laden
3. Maak de textures/modellen/levels
4. Plak alles in mekaar
5. Alpha testen beta testen beta testen en nog eens testen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan