modd bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter giske
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

giske

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
onlangs kocht ik een fotocamera van Sony: DSC-HX9V.Sommige foto's krijgen de extensie modd. Ik kan die wel openen met het programma PMB van Sony? maar Photoshop herkent deze extensie niet. Ik heb wel iets gevonden met mod extensie, maar niets met modd. Hoe kan ik dat eventueel omzetten naar iets wat ikkan openen en bewerkennmet photoshop
groetjes
giske

Weet je zeker dat het om plaatjes gaat en niet om een met de camera gemaakt filmpje? De .modd extensie van Sony is een bestand dat gegevens bevat over een bijbehorend .m2ts videobestand.

Laatst bewerkt:
modd

Ik heb mij dat ook al afgevraagd. Maar zoveel filmpjes heb ik zeker niet opgenomen. Ik zal dat eens moeten uitzoeken. Een beetje experimenteren wellicht... Misschien is er op de camera een keuzeinstelling die alhoewel het geen "movie" is toch de waarde van filmpjesbestand heeft. De camera is voor mij nog erg nieuw ( en onbekend)
toch hartelijk dank voor het antwoord. Eens "uitgefiggeld" hoor je het
groetjes
giske

ik heb gezocht naar converters en gevonden maar het gaat telkens om mod en de info die ik bij die foto? krijg is modd
Voor zover ik weet heb ik geen movies ( videos) opgenomen; alhoewel dat kan met die camera
groetjes
giske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan