Modden modden en nog eens modden!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JuanG

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Hallo ik ben een samen met een vriend van mij een case mod bedrijfje begonnen we doen het nog niet zo lang maar ik wou hier een topic over starten aangezien er wel eens mensen een topic maken over hoe moet ik dit modden

ik en mijn vriend doen alleen aan het op maat maken van de window of eventueel window(S)
en er 2mm plexiglas achter maken.

Neon verlichting is naar eigen smaak dus dat moet de consument zelf bepalen en regelen.

Als u uw kast wilt laten modden door ons willen wij graag dat u de kast leeg maakt dus zonder moederbord en alle andere hardware matige spullen (wij zijn er niet voor aanspraakelijk als het stuk gaat).

Wij hebben onze eigen prijzen qua modden en als u uw kast wilt laten modden door ons stuur a.u.b een plaatje van uw kast liever van meerdere kanten en graag wat u voor window in uw kast wilt als u dat naar ons toe stuurt gaan wij dat bewerken en sturen we u zo spoedig mogelijk een mailtje terug met een plaatje hoe het eruit zou moeten zien.

Ik hoop u hier genoege mee te hebben gëinformeerd als er vragen zijn meld het hier
en als u een case wilt laten modden door ons meld het ook hier

MVG JuanG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan