modem device om high defenition audio bus voor acer 3680

Status
Niet open voor verdere reacties.

briezertje

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
goede middag allemaal.

ik heb een acer 3680 laptop

ik heb een schone installatie gedaan van windows xp.
alles werkt, alleen het front panneel waar ik de koptelefoon in kan doen die doet het niet.
althans er komt geen geluid uit.( koptelefoon ook in andere radio gedaan en deed perfect )

ik heb bij acer de driver van realtek gepakt en het geluid via de boxen die doet het gewoon weer...

maar geen geluid aan de voorkand.

als ik bij apparaatbeheer kijk dan staat er bij onbekend apparaat. dat deze ''driver'' mist
modem device om high defenition audio bus.

ik heb contact gehad met acer, maar die doen of ze er nog nooit van hebben gehoord en kunnen mij geen oplossing bieden.

ook staat deze driver niet in de lijst bij acer.

kan iemand mij helpen aan deze driver???

graag hoor ik van jullie ik zit met de handen in het haar.

groetjes Danny

hoi ricovld en ronnie1

ricovld: ik had deze al geinstalleerd dus die moet het gewoon doen. ( de driver van de modem was beschikbaar bij acer)

ronnie1 : ik heb de oude driver netjes gewist en die van jou geprobeerd... echter geen resultaat. ( volgens mij stond deze driver ook bij acer)

wat ik zo raar vind, is dat als ik de 3.5 mm plug aan de voorkand van de laptop erin stop.
hij wel aangeeft dat er een stekker in ingestoken of bij eruit halen, dat hij aangeeft er is een stekker losgekoppeld

en ook dat mijn boxen dan automatische uitgaan ( wat normaal is wand je wil niet voor niks de koptelefoon gebruiken)

dus dan zou je denken dat hij gewoonweg reageerd maar geen geluid geeft...

toch geeft windows bij apparaatbeheer onder ''audio'' wel aan dat alles goed is maar dat
bij overige apparaten die device modem on high def audio bus steeds geel blijft met een vraag en kleine uitroepteken erin

hopenlijk kunnen jullie er wat mee

groetjes en bedankt voor de snelle reactie

Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan