Modem gaat uit bij gebruik van Microsoft produkten

Status
Niet open voor verdere reacties.

briardje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
:o :o
Hoi, ik heb dus het volgende probleem.
Sinds een maand of 2 kan ik niet meer op internet via IE6/7, Outlook, Windows Live mail, Messenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Telkens gaat na een paar minuten mijn modum uit, en reset zich daarna weer.
Ga ik met Firefox op internet gebeurd er niets.
Ik heb al met Microsoft contact gehad, maar de konden mij niet helpen.
De eerste keer had ik een slechte :cool: windows versie. Daarna heb ik een goede versie geinstalleerd, maar het was een OEM, dus helpen ze ook niet verder.
Ik zet regelmatig voor andere mensen pc's in elkaar. Als deze dan afgeleverd wordt hebben die mensen geen probleem, terwijl bij mij thuis wel steeds de modem uit gaat.
Wie kan mij hierbij helpen, of weet de oorzaak.
Alvast bedankt.:thumb: :thumb:

Daarna heb ik een goede versie geinstalleerd, maar het was een OEM, dus helpen ze ook niet verder.
Omdat een OEM-versie door de betreffende fabrikant vaan de PC aangepast kan zijn. Daar heeft Microsoft dan geen kijk op.
Heb je al geinformeerd bij de OEM-verkoper?
Wat is het merk en type van het modum?
Staan in Windows (XP neem ik aan) alle netwerkinstellingen juist?
Heb je Windows Firewall opengezet voor het modum?

Hoi, bedankt voor jouw snelle antwoord.
Ik denk echter niet dat het aan de instellingen ligt. Dit probleem is plots begonnen.
Ik heb vorige week nog een pc in elkaar gezet en daar die OEM versie voor gebruikt.
Toen liep alles normaal. Toen ik echter met mijn pc het zelfde wilde doen begon het weer.
En zoals gezegt, het doet zich alleen voor bij IE 6 en 7, outlook, Messenger.
Dus alleen bij dingen die van Microsoft zijn.
De modem is een SpeedTouch.
Men heeft mij echter eens verteld dat als je 10x je pc veranderd dat microsoft je kan blokkeren of zo, misschien heeft dat daarmee te maken???????????,

Men heeft mij echter eens verteld dat als je 10x je pc veranderd dat microsoft je kan blokkeren of zo, misschien heeft dat daarmee te maken???????????,
Als de activatie van je Windows XP nog steeds geldig is en je IE7 hebt kunnen downloaden en door de validatie bent gekomen, heeft het niet goed functioneren van je netwerkverbinding er niet veel mee te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan