modem instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fetsieman

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Hoi.

Ik ben alweer een tijdje bezig Emule te instaleren en te configureren. Ik krijg het echter niet aan de praat. Iemand tips?
Ik probeer bijvb mijn modem in te stellen met telnetten. ( ik wist eerst ook niet wat dat was), maar ik kan mijn modem dus niet benaderen. Een progje gedownload van Alcatel, maar wederom geen diagnose.
Ik draai Xp pro en heb een Alcatel speedtouch 330.
Firewall heb ik uit staan, maar ook aangezet en poorten in de firewall opengezet dit alles ook zonder een verbinding met de servers te kunnen krijgen. Er wordt NB wel geupload van mijn PC, dus dat lukt wel.

help.

fets

:o

Als er vanaf je computer kan worden gedownload heb je dus verbinding.

Dus wat is nu je probleem? Het kan even duren voor je zelf begint te downloaden.

alles blijft in de wachtrij staan en ik dacht dat je een upload en download poort moest openstellen.
Ik heb flink wat gelezen over emule en de instellingen, maar heb dus problemen met het instellen van mijn modem.
fets

Geplaatst door fetsieman
alles blijft in de wachtrij staan en ik dacht dat je een upload en download poort moest openstellen.
Ik heb flink wat gelezen over emule en de instellingen, maar heb dus problemen met het instellen van mijn modem.
fets

Je bent in de war met een router.Je hebt een usb modem en dan is er geen sprake van poorten openen.
Kan alleen nog aan de firewall liggen danwel de beschikbaarheid op E-mule.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan