Modem kapot, nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenford

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Hallo,

Ik heb nu een verbinding van ziggo, maar onze verbinding valt steeds weg.
Nudenk ik dat het aan onze router of an het modum ligt.
Het modem wat we nu hebben is een Arris cm450b. Is dit nog een goed modem?
ls router hebben we nu de netgear wgr614v6. Ik vermoed dat dezekapot is.
Dus wou ik eigen lijk een nieuwe router kopen
Zou het probleem dan over zijn?

bij ziggo om een nieuw modem/router vragen,als hij werkelijk stuk is krijg je gratis een nieuwe
en ze kunnen het doormeten

Laatst bewerkt:
maar onze verbinding valt steeds weg

Hebben we het over WiFi? Zo ja, dan is die Netgear naar z'n gootje omdat je daarmee verbind. Is de verbinding wel goed, maar valt het internet weg? Dan is dat ding van Ziggo niet goed. Ik denk ook dat die Netgear kapot is.

EDIT:
Ik adviseer de Conceptronic C300BRS4A. Een snelle, makkelijk te installeren router met goed en ver bereik. Vaak is die wel te koop bij zo'n PC boer. Deze kost +- €30,-.

Laatst bewerkt:
Dus Bassie kan remote hardware testen. Ik heb hier ook nog een stapel hardware liggen. Kun je me een plezier doen en vertellen wat er mis mee is, hoef ik ze niet door te meten :d

Wegvallend wifi signaal kan ook veroorzaakt worden door de aanwezigheid van andere wifi netwerken. Download eens het gratis inssider en kijk of je eigen wifi overlapt met andere sterke signalen in de buurt. Probeer eventueel ook eens bekabeld te internetten en kijk dan of de verbinding stabieler is.

@RogerS
Mijn glazen bol ziet alles:p.

@TS
Je zou ook nog van kanaal kunnen veranderen (wat RogerS ook al zei). Je moet jouw computer even met draad verbinden. Dan inloggen op de router en het kanaal aanpassen. Als je niet weet hoe je moet inloggen moet je dat even zeggen dan zoeken we dat voor je uit:thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan