Modem pops up!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mendelb

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Berichten
53
Hallo iedereen,

een paar dagen geleden zat ik zonder internet en probeerde ik met mijn telefoon internet te krijgen (die dan als modem zou dienen). Het werkte niet maar dat maakte niet zoveel uit want het huidige internet was er weer.

Als ik nu aan het internetten ben komt er in eens een pop up om internet verbinding te starten met de modem. Terwijl ik al aan het internetten ben via mijn gewone kabel/wifi internet.

Hier een afbeelding van de pop up:

www.mendelb.com/inbel.jpg

Het irritante van de pop up is namelijk dat hij mijn internet ook blokkeert. Pas als ik op annuleren klik kan ik weer internetten. Mijn (telefoon) modem is ook niet aangesloten aan mijn laptop dus ik weet niet waar dit vandaan komt.

Hoe kan ik het weghalen ?


Alvast bedankt,


Mendel
 
Snelste manier is wellicht om in apparaatbeheer het modem uit te schakelen
 
de manier van mrmusic zal waarschijnlijk wel het gemakkelijkst en/of snelste zijn maar ik dacht dat je dit ook gewoon kon aanpassen door op eigenschappen te drukken van het screenshot wat je ons getoond hebt.

waarschijnlijk als je in het configuratiescherm bij verbindingen naar de verschillenden apparaten gaat zoeken denk ik dat je die telefoonverbinding ook wel gewoon zal kunnen verwijderen
 
klik daar eens op netwerkcentrum of ga via configuratiescherm naar het netwerkcentrum.

klik dan in de linkerkolom op netwerkverbindingen beheren.
daar zou je dan de inbelverbinding moeten kunnen uitschakelen of verwijderen

succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan