Modem problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Berichten
392
Hallo.

Kan iemand mij helpen ik heb asdl via planet en kpn ik heb windowws 98 se en heb zo groene potvis. Het probleem is dat ik nu vaak heb dat het potvisje geel wordt als ik aan het surfen ben dut heeft tot gevolg dat ik niet meer kan surfen. Heb al een de software opnieuw geinstalleerd nog steeds hetzelfde. Als d=ik de pc opnieuw opstart duurt het ook heel lang voordta het potvisje groen blijft heel lang geel. Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt
 
Hier kun je de nieuwe drivers ophalen voor je modem. Je ziet dan geen potvisje meer maar vier kleine vierkantjes. http://www.mxstream.nl/support/downloads/ADSL_USB20_win.exe

Van het weekend bij iemand met xp ook moeten installeren, duurde 15 min voordat die vis groen werd. Na nieuwe drivers 2 sec.

Succes.

Jij hebt waarschijnlijk een groen mxstream schijfje met versie 1.1 of 1.4 erop. Dit is versie 2

Als je de nieuwe driver installeert, kies dan voor Update. De rest gaat vanzelf.
 
bedankt tanja,

in het boekje staat eerst verwijderen maar dat hoeft dus niet??gewoon updaten?

hoor ik van je?
 
Misschien dat je hem ook eerst kunt verwijderen. Ik heb updaten gedaan en ik kreeg een ander icoontje op het bureaublad erbij. (mooi icoontje met allerlei kleuren)Als een update niet werkt, kun je altijd de drivers nog "schoon" installeren.

Dat icoontje met allerlei kleuren wordt dus je nieuwe inbelicoon.
 
Met schoon bedoel ik geen update. Dus als updaten niet lukt, kun je je oude drivers verwijderen, en dan een nieuwe installatie (met deze driver dus) doen.

Persoonlijk zou ik dus voor update kiezen, zo blijven je instellingen behouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan