modem reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Heb eerst adsl gehad, maar wil nu weer gewoon via de telefoon internetten heb dus mijn usb modem eruit gehaald en mijn gewone modem erin gedaan maar nu zegt ie constant als ik wil verbinden dat de kiezer niet met de modem communiceert fout 630 geeft ie aan. Ik snap er niets van, oja ook heb ik nog geen provider zou het daar ook aan kunnen liggen? aanvulling:18-11
PCI communications device, apparaattype:overige app. hardwareversie:008 - apparaatstatus: de stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd(code28) tijdens detectie naar modem(computer detecteert modem niet zelf) computer zegt dat ie geen nieuwe hardware kan vinden ook al vewissel ik de modem van plaats

Laatst bewerkt:
Is heel goed mogelijk.

Neem een gratis abbo bij zonnet, freeler etc

Wanneer je geen provider hebt, dan is er niemand die jou op internet laat.
Je hebt iemand nodig die jou toegang wil geven, gratis of betaald. :)

Heb je wel de drivers geinstalleerd voor je modem? Staat er geen uitroepteken of vraagteken in apparaatbeheer?

Je kunt de inloggegevens van ADSL niet gebruiken om met je gewone modem in te loggen voor het geval je dat hebt gedaan.

Over zonnet ben ik supertevreden. Ze hebben een gratis email en spamfilter http://www.zonnet.nl/gratis/ en ze zijn supergratis.:D

Laatst bewerkt:
dat klopt er staat een uitroepteken achter de PCI bus of zoiets bij apparaatbeheer, maar weet niet wat ik moet doen.

Weet je welke modem je hebt? En met welke windowsversie werk je?
Heb je een cd'tje bij je modem gekregen? Daar staan de drivers op.

Heb je je inmiddels al aangemeld bij een provider?

heb geprobeerd om me aan te melden bij wanadoo, maar krijg mijn modem dus niet geinstalleerd, heb ook geen drivers bij mijn modem gekregen want dat hadden ze in de winkel al gedaan, maar hoe krijg ik nou drivers voor mijn modem?????? werk met windows ME. modem is volgens mij van conxenant of zoiets maar zou ik thuis even voor moeten kijken weet het niet zeker

groetjes en alvast bedankt

Laatst bewerkt:
dit staat op de modem zelf: telepermit(merknaam denk ik) model: GVC F - 1156IV+/RGA
PTC 211/99/253
als ik modem opnieuw in de systeemkast doe, zegt ie dat ie nieuwe hardware vindt. Dat vindt ie; PCI communication device, maar hij zegt dat ie hiervoor geen software kan vinden? bedoelen ze hier misschien de drivers mee?

Yep, daar bedoelen ze de drivers mee. Maar ik kan ook geen drivers vinden met die gegevens :confused:

Laatst bewerkt:
mmm dus je kunt me niet verder helpen?? en iemand anders op deze site? weet er niemand hoe ik mijn drivers dan kan vinden????????

In je croospost staat een link naar een site met drivers voor compaq spul. Kun je daar je pc tussen vinden?

heb een driver gedownload maar die doet het gewoon niet, nou heeft een vriend van me ook weer gezocht naar een driver maar het werkt nog steeds niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan