modem reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkWeetGeenNaam

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hoi
Ik heb onlangs winXp geinstalleerd op mijn pc waar vroeger win98 op zat. nu werkt mijn modem niet meer waarmee ik vroeger inbelde, ik heb het via apparaatbeheer opnieuw proberen toe te voegen maar toch lukt het niet om te connecten. hij geeft aan dat de modem niet reageert.
wat kan er mis zijn?

groetjes

Dus je hebt nu geen uitroepteken staan in apparaatbeheer bij je modem?

Heb je aan de achterkant van je modem 2 gaatjes zitten? Zo ja, zit de kabel in LINE (want in Telefoon is niet goed)

Laatst bewerkt:
Dank je voor je antwoord Tanja! Ik heb geen uitroepteken staan in apparaatbeheer nee! maar ik zal even kijken naar wat je bedoelt thuis. Dan laat ik het morgen weten. Ik hoop maar dat je gelijk hebt en ik zo dom ben geweest om niet goed op te letten! :)

groetjes

Meestal krijg je bij fout inbellen ook nog een foutnummer. Als het nog niet opgelost is, dan graag dat nummer ook hier neerzetten.

Het zat wel in het goeie gat en ik krijg geen nummer van de fout.. maar alleen de melding dat de modem niet reageert en/of niet aangesloten is, wat wel zo is.... Is er geen andere manier om te zien of een modem wel werkend is .. ? :o

Misschien een firewall die de boel blokkeert? Modem KAN natuurlijk ook kapot zijn (lijkt me sterk)

Ken je iemand met een modem om te testen of het daarmee wel lukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan