Modem Router.

Status
Niet open voor verdere reacties.

belindo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Ik heb een modem router gekregen van Ziggo. Het merk is Cisco EPC3925. Om in de gegevens van mijn router te komen heb je gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Volgens Ziggo kan je deze router gaan rezetten naar de fabriekinstellingen en dat heb ik dus gedaan. Maar helaas het is mijn nog niet geluk om in zijn gegevens te komen want hij herkent de wachtwoord niet. Wie kan mij helpen met mijn probleem? Bijvoorbaat mijn dank:rolleyes:

Standaardinstellingen bij deze router is loginnaam en ww blanco.
Althans volgens deze handleiding op pagina 30

Ga eens naar "www.portforwarrding.com" en dan naar het kopje default usernames and passwords zoek type dan de naam van je router/modem in en misschien krijg je de juiste inloggegevens.

Dit is het nieuwe modem van Ziggo.
Daar heb je een brief bij gekregen waarin alle gegevens vermeld staan.
Maar zoals ook in de handleiding staat een seconde op 20 de rest knop indrukken, alles gaat knipperen en dan is er gereset naar de fabriek instelling.
Of je dan blij bent ?? denk het niet.
Je moet dan alles weer gaan activeren bij Ziggo, dus pak de telefoon er maar bij.
Want je bent al geregistreerd en bekend en dan krijg je voor de 2e keer zonder hulp de gegevens er niet in.

Verholpen

Met behulp van Ziggo doet mijn modem weer. Mijn probleem is dus verholpen. Voor diegenen die mij willen helpen wil ik jullie bedanken voor jullie hulp. Bedank:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan