modem valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
hallo,

kan iemand mij helpen ik heb adsl van planet. De laatste week heb ik regelmatig dat als ik surf mijn modem uitvalt,. De internetverbinding is niet verbroken maar er branden geen lichtjes meer op mijn modem waardoor ik niet meer op internet kom. Na opstarten doet hij het weer. De ene keer is dit na 1 uur de andere keer pas na 5 uur. Ze zijn wel bezig bij planet om de snelheid te verhogen kan het hier door komen??de software is goed geinstalleerd want ik heb er niets aan veranderd voorheen liep het perfect. Kan iemand mij helpen???

heb ik ook gehad, de reden is dat de modem ff onvoldoende stroom krijgt via usb en dan uitvalt, ik heb een hubje met aparte voeding ( 11 € ) geplaatst en daar de modem ingeplugd, problemen zijn niet meer teruggekomen ...

gewoon in de pc-shop een hubje kopen, aansluiten op netstroom en pc, dan de modem in de hub en klaar ...

hoe heet het hubje??als ik het heb kan je mij misschien via deze site helpen als het mij niet lukt?
bedankt alvast voor de moeite

vraag in de winkel gewoon een usb hubje met aparte voeding, er zit een handleiding bij en zij kunnen je ook wel helpen, software is er niet voor nodig. Als je problemen hebt horen we het wel ...

Je hebt het pas de laatste week zeg je? Hoe lang heb je planet adsl al? Lijkt me als het nu pas begint dat het een andere oorzaak heeft.

Deze vraag is volgens mij ook vaker aan de orde geweest hier. Ik zal kijken of ik ze kan vinden.

Heb je al op virussen gecontroleerd?

heb het nu zo 2 jaar heb norton virus scanner geen virus zegt ie
ik vind het ook vreemd
bedankt he

p.s nu loopt hij al weer 3 uur de ene keer is het na 10 minuten raak de andere keer na 5 uur snap er niets van

Heb je de groene rog (usb aansluiting) of een zwart kastje (als modem). Zie je bij je internet verbinding rechtsonder een gele of groene vis, of 4 vierkantjes?

Ik heb al bij 2 mensen gehad dat ze de oude modemdrivers nog hadden, en die hadden ook constant problemen met hun verbinding (ook planet)

http://www.helpmij.nl/forum/search....d=537833&sortby=lastpost&sortorder=descending Hier staan meer vragen met hetzelfde probleem. Gebruik je toevallig Kazaa? Die oude versie trekt ook heel veel bandbreedte.

Laatst bewerkt:
ik heb een groene rog en 4 blokjes de nieuwste software staat er op voorheen nooit geen problemen kazza heb ik kazaa lite ook de nieuwste versie al heb ik die weinig aan vrreemd he allemaal

Lees ik nu dat je Kazaa EN de Kazaa lite hebt? Dan zou ik in ieder geval de "gewone"Kazaa eraf gooien, aangezien die vol met spyware zit en zowieso veel internet prolemen geeft.

Voor de rest heb je inderdaad de nieuwste drivers.:)

En, aangezien het de laatste week pas begonnen is kun je misschien (mits je besturingssysteem het toelaat) een systeemherstel doen naar toen het nog goed werkte?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan