modem wil niet aangaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mishamisha33

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Beste lezers,
Toen ik mijn wanadoo adsl verbinding wou starten met mijn speedtouch 330 (rode modem), kreeg ik het bericht in de trent van: hardware niet gevonden... Dit klopte niet want hij was wel degelijk aangesloten.. Het eerste wat je dan dus natuurlijk doet is de usb stekker eruit en er weer in doen.. Toen kreeg ik zo'n balonnetje links onderaan met: USB Devise not recognized, one of the USB devices attached to this computer has a malfunctioned, and Windows does not recognize it. Het linker USB lampje op de modem brandt dan wel even twee keer, maar verder doet hij niks. Dit was voor mij de aanleiding om er niet direct van uit te gaan dat de modem stuk was, maar dat het door windows kwam. Resultaalt: een snelle format C. Na opnieuw de USB stekker erin te hebben gedaan deden Windows, en de modem precies hetzelfde......

Naar mijn mening kunnen er de volgende mogelijkheden zijn:

1) modem is toch defect;
2) mobo is gaar;
3) iets in de bios.

Als iemand een mogelijke oplossing heeft hoor ik dat graag.

groetjes Misha.....

Als je de modem aangesloten hebt vanaf de Ptt stekker doos en het signaal zou goed zijn ,moeten allebij de lapjes branden. zoniet is er wat met de modem aan de hand.

ja, het is namlijk zo dat andere apparaten het wel doen via usb.. Firmware upgrade voor modem is geen mogelijkheid??

MIsha

Hey mishamisha33,
Heb je intussen al een oplossing ? Ik heb nl. hetzelfde probleem en heb hem pas nieuw,ik word er gek van.
:mad:

wel happyhippy,

helaas moest ik toch toegeven dat de modem gaar was... toevallig had een vriend nog zo'n goene speedtouch over die het wel deed. Daaruit nam ik dus de conclusie dat ik de modem beter weg kon gooien..

helaas, groet Misha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan