Modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Ik heb adsl voor iemand aangevraagd zonder een modem.Ik dacht dat diegene een interne modem had.
Nu blijkt dat een nerwerkkaart te zijn die ze eerst voor de kabel internet heeft gebruikt.
Ik heb inmiddels de splitter en wat telefoonsnoeren thuis.Welke modem kan ik nu het beste bestellen?
PC is niet al te snel.Ze heeft een realtek nerwerkkaart.
Heb je persé een ISRA doosje nodig?Er zit alleen een lasdop in de kast.USB heeft ze ook niet,dus kan ik die netwerkkaart gebruiken?
Groetjes Henk

PS M`n smilies doenhet niet,er wordt een webpagina die niet geopend kan worden geopend!

Geplaatst door henk meyer
Ik heb inmiddels de splitter en wat telefoonsnoeren thuis.Welke modem kan ik nu het beste bestellen?
PC is niet al te snel.Ze heeft een realtek nerwerkkaart.
Heb je persé een ISRA doosje nodig?Er zit alleen een lasdop in de kast.USB heeft ze ook niet,dus kan ik die netwerkkaart gebruiken?
Modem: geen usb, dus dan kom je al gauw op een ethernet modem of een multi-pc modem (zie ook eerder gegeven link). Mijn voorkeur gaat uit naar de ethernet versie, aangezien die €100 goedkoper is. Wil je meerdere pc's aansluiten, koop je er een switch bij, die je voor zo'n €50 hebt.

Isra doos: je bedoelt het isra punt, het punt waar je telefoonlijn je huis binnenkomt. Zie voor een goede uitleg: http://home.cable4u.nl/~freli-f0/pstn-hardware.htm

Netwerkkaart heb je nodig om de pc aan te sluiten op je modem.

Na wat (T)toch nog een modem weten te bemachtigen via wanadoo,thanks Henk

PS the smilies werken nog steeds niet(N)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan