modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hoj, ik heb pas adsl lite samen met mijn broer(dus 2 computers). mijn broer heeft de modem ingesteld en zo. maar nu als mijn broer de modem aanzet, dan gaat mijn computer automatisch aan, weet iemand soms hoe dat komt??

Groetjes MIJ

heb je toevallig in je bios staan dat de netwerkkaart de computer mag aanzetten als er activiteit start. (wol)
wake on lan.

Als je niet weet wat BIOS is dan lijkt het mij niet verstandig om jou te vertellen hoe je daar komt.
Dit is namelijk jouw "rijbewijs"van de computer.
Als je daar iets in wijzigd en je doet dat niet goed dan heb je kans dat jouw computer helemaal niet meer opstart.
Misschien kan er iemand naar kijken die weet wat hij/zij doet.

nou nou, ik heb het verandert, zo erg is het nou ook weer niet, maar als je iets doet waar je spijt van hebt kan je het ook dan resetten of moet je de hele mikmak op nieuw instaleren:) :)

Groetjes MOI

Normaal gesproken als je niks vervelends doet kan je gewoon resetten.

ik had aan gepast, dat ie niet opzou starten bij ring nogwat, maar toch starte hij op, begrijp er geen sikepit van, kan iemand mij helpen.

groetjes Moi

je moet je bios goed doorlezen en dan zie je je ergens staan. wake up on activittey (of hoe je dat schrijft) en dan sie je daar tussen lan staan. ik zie dat je in woerden woont. ik woon er ook. dus misschien wil ik wel een keer langskomen. als je et wilt dan moet je gewoon et zeggen en dan zien we elkaar op een trefpunt. toernooi's veld bijv. als je wilt
ik hoor et wel van je

Is idd Wake on LAN, WOL. In de bios uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan