Moderators

Status
Niet open voor verdere reacties.

lovemusic

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Berichten
17
Hey ik heb een vraagje.. Zijn moderators handig voor je site?
Wat zijn de mogelijkheden van moderators?
En waar kan ik moderators vinden? Want ik zoek (meer) moderators voor mijn forum.

Alvast thanks :D
 
Trouwe bezoekers van je forum kan je promoveren tot moderator, als ze daar zin in hebben.
 
Ja, dat deed ik ookal, maar ik vind ze niet echt top,
Weten jullie echt geen site of zo waar ik professionele moderators kan aanvragen?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoel dus gratis he :D



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yeah right :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een professional doet het als beroep.
Zet eerst maar eens een topforum neer, dan komen de topmoderators vanzelf.
 
Het nut van moderators is simpel: De boel netjes houden. (Topics sluiten / verplaatsen waar nodig, gebruikers waarschuwen die zich niet aan de regels houden etc etc).

Heb je met een beginnend forum veel moderators nodig? Ik denk het niet. Eerst kan je zelf alles nog wel aan en zodra het echt drukker begint te worden kan je besluiten om de trouwe gebruikers te benaderen om moderator te worden. (Of beter nog, zelf de mensen laten "solliciteren").
 
Eh.. eigenlijk begin ik nu pas met een forum.. Maar ik wil eigenlijk een beetje voor de toekomst (als mijn forum veel bezoekers heeft) daarvan iets afweten.. (ik sla het namelijk wel op als het handig informatie bevat hierzo)
Maar hoe kan ik meer bezoekers krijgen op mijn forum??



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was het maar waar dat moderators betaald werden, dan kon ik stoppen met werken :confused:
HelpMij is een top-forum, maar personeel betalen doen ze slecht..... :p
 
>>>>>>>maar personeel betalen doen ze slecht.<<<<<<:confused:


Helemaal niet:cool: :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan