Modern Warfare 2: Directx has encountered an unrecoverable error

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Mensen,

Ik weet dat dit probleem al enkele keren is behandeld op het forum.
Toch wil ik jullie om hulp vragen.

Zoals meerdere mensen krijg ik na een aantal potjes Modern Warfare 2 te hebben gespeeld de foutmelding: Directx has encountered an unrecoverable error. Look the readme for possible solutions.
Het rare van dit probleem is dat ik het voordat m'n pc een keer gecrashed was niet had.
Nadat ik mijn pc opnieuw had geïnstalleerd en Modern Warfare 2 erop had gezet begonnen de problemen.
Het enige verschil dat ik kan bedenken is dat ik voordat mijn pc crashte het spel Dirt 2 niet geïnstalleerd had. Dirt 2 maakt namelijk gebruik van Direct x 10 die ik ook heb geïnstalleerd tijdens de installatie van Dirt 2. Zou Modern Warfare 2 geen gebruik kunnen maken van Direcxt X 10 dan? Direct X updaten in Steam map zelf heeft ook niet geholpen!

Help mij alstublieft!

Menno

Installeer DX10 eens handmatig. (Mocht het er al staan, moet je die eerst even deinstalleren)

Ja dat is jusit hetgeen wat ik niet weet.
Hoe the hell de-installeer je DirectX?

Het rare is ook dat als ik DirectX update ind e Modern Warfare 2 map van Steam kan ik blijven updaten.
Als ie klaar is dan kan ik hem opnieuw opstarten en gaat hij weer nieuwe dingen installeren.
Hoe komt dit?

Laatst bewerkt:
Waarom denk je dat ik een link plaats?

Ja snap ik maar wordt er niet wijzer van, te veel informatie :P

Ok probeer nu paar tooltjes uit.
Daarna eerst maar weer Direct x 9 proberen..
Bedankt voor de moeite in ieder geval....
Nog maar even afwachten op meer reacties.

Was hier al bang voor..
De tools zijn allemaal registered. En ik ga voor dit soort tooltjes niet betalen....
Andere opties om Direct x te verwijderen?
Of hoe ik de error kan oplossen?

Gewoon deinstalleren, voor zo ver ik weet is DX9/10 er niet bijzonder moeilijk mee (Ik heb er overigens nooit problemen mee gehad). Daarna download je DX10 handmatig, en installeer je het.

Ja dat hoor ik wel vaker.
Maar ik heb geen flauw idee hoe je DirectX moet verwijderen.
Hulp?

Ja heb al wat meer gebruikt maar als ik dan DirectX 9 of 10 wou installeren gaf hij allemaal errors. Daarna maar weer systeemherstel gedaan!
DirectX updaten in Steam map van MW2 helpt ook goed maar verwijdert de error nog niet helemaal. Heb nu ongeveer een error na 10 potjes. Dat is al een grote verbetering!:thumb:
Dus van mij mag deze topic gesloten worden.
Bedankt iedereen voor alle moeite!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan