modern warfare 2 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

rulewarrior

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
31
mijn buurman heeft modern warfare 2 gedownload en hij heeft het spel geinstaleerd en krijgt dan een error hier een foto
 
Tja neem aan een illegale versie. Modern warefare 2 heeft Steam nodig om te kunnen starten.
 
als het goed is zit bij de download had hulp bestandje waarmee je dit kan fixen.
ga het verder niet uitleggen want volgens mij mag dat niet mag het wel dan hoor ik dat.
dan zal ik het uitleggen.
 
lol

Lol, als je het download ga je er niet vanuit dat er geen fouten, virussen, missende bestandje in het bestand zitten.

Koop het spel dan zelf bijna altijd beter en niet illegaal.
 
Lol, als je het download ga je er niet vanuit dat er geen fouten, virussen, missende bestandje in het bestand zitten.

Koop het spel dan zelf bijna altijd beter en niet illegaal.

dat is nu nog veel te duur als het wat goedkoper was dat hat ik modern warfare 2 of LANG GEKOCHT ik ben Call Of Duty FREAK FAN
 
Gratis downloaden via Steam (bij google zoeken eerste resultaat).
Software heb ik ook MAAR ALS JE EEN VOLLEDIGE GAME WIL MET UITZONDERING VAN EEN PAAR GAMES MOET JE WET BETALEN!
 
waarom moet je overal voor betalen
Omdat je niet zomaar een spel van €30 gratis kan krijgen.
Anders verdient de fabrikant niks.

Dus wil je hem legaal hebben, en niet via een één of andere waardeloze torrent, dan zul je of de demo moeten downloaden of hem ergens zo goedkoop mogelijk moeten aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan