[Modern Warfare 2] NAT problemen - [ Windows 7]

Status
Niet open voor verdere reacties.

JayKay

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Oke hier is het scenario:
Mijn broertje en ik hebben beide een pc die aangesloten is op onze router (NETGEAR WGR614v6) en hebben beide COD Modern Warfare 2 geinstalleerd.
Vroeger was ons probleem dat mijn broertje altijd een OPEN NAT had en die van mij was soms OPEN en soms weer STRICT. Na een tijdje waren die van ons allebei opeens STRICT. Als oplossing heb ik geprobeerd om de router terug te zetten naar de fabriekinstellingen en daarna mijn computer een static intern IP geven (192.168.102). Dan heb ik een site gezocht met alle poorten die je moet forwarden en deze ook opengezet op dit IP.

Tot mijn verbazing werkte dit, en mijn NAT was opeens weer helemaal OPEN. Tot vandaag. Ik deed vanmorgen een potje (mijn broertjes pc stond toen nog uit) en toen was ie nog OPEN. Maar zodra m'n broertje online kwam, en COD opstartte, ging het bij mij fout. Mijn NAT was opeens weer STRICT en die van hem opeens OPEN! Terwijl ik echt de poorten geopend heb op mijn IP! Heeft iemand een verklaring?

Laatst bewerkt:
Beide spellen van 1 origineel spel? Zelfde keys? Dan kan je niet tegelijk online.

Nope, 2 spellen, apart gekocht, ik in een winkel en hij via Steam. Beiden hebben dus 2 verschillende versies.

lijkt er op dat jullie telkens weer een nieuwe IP krijgen als jullie met de router connecten

heb je ook DMZ ingesteld?

Ons intern ip blijft hetzelfde, dat hebben we zelf ingesteld (van mij is 192,168.1.102 en die van hem 192.168.1.104) of bedoel je soms extern IP?
En ik heb geen idee wat DMZ is, dus dat zal wel uitstaan :P

Ons intern ip blijft hetzelfde, dat hebben we zelf ingesteld (van mij is 192,168.1.102 en die van hem 192.168.1.104) of bedoel je soms extern IP?
En ik heb geen idee wat DMZ is, dus dat zal wel uitstaan :P

nee intern

DMZ stuurt alle gegevens naar een computer in je netwerk maar je moet dan wel firewall aan zetten

nee intern

DMZ stuurt alle gegevens naar een computer in je netwerk maar je moet dan wel firewall aan zetten

Oke, en hoe moet je dat aanzetten?
Bij mij ziet het er zo uit:
[smallimg]http://img40.imageshack.us/img40/204/netgearx.png[/smallimg]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan