Modern warfare 2 Safe mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipje10

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
70
Dag allemaal,

Ik heb nu al een tijdje dat als ik via steam mw2 open dat ik de melding krijg 'run in safe mode?'
Het maakt niet uit of ik op yes of no klik bij geen van beide werkt het!
Ik heb mw2 al een paar keer opnieuw geinstalleerd en nog steeds niks.

Nu is mijn vraag hebben meer mensen hier last van en is er een oplossing voor?

Alvast bedankt!
 
Ik ga je iets vertellen waarmee ik je niet help maar wel eventjes informeer.

Als je kiest voor "safe mode" start COD 6 op met de laagste resolutie, namelijk 640 x 480. Het ligt aan je beeldscherm of je deze resolutie kan weergeven. Waarom hij het ook niet doet als je op no drukt weet ik ook niet. Misschien kan je computer het gewoon niet aan. Wat zijn de specificaties van je pc?
 
Ik ga je iets vertellen waarmee ik je niet help maar wel eventjes informeer.

Als je kiest voor "safe mode" start COD 6 op met de laagste resolutie, namelijk 640 x 480. Het ligt aan je beeldscherm of je deze resolutie kan weergeven. Waarom hij het ook niet doet als je op no drukt weet ik ook niet. Misschien kan je computer het gewoon niet aan. Wat zijn de specificaties van je pc?

Nou mijn pc kan het gelukkig wel degelijk aan! Mw2 deed het hiervoor wel gewoon. Het is een Acer Aspire M7720

Intel I7 920
6GB Ram
ATI Radeon hd 4650 1gb
1 TB Harde schijf
 
sorry verder zou ik het ook niet weten, ik krijg dat bericht zelf ook wel eens alleen ik krijg er geen problemen van. zoek er even over op google, daar vind je meestal wel wat
 
sorry verder zou ik het ook niet weten, ik krijg dat bericht zelf ook wel eens alleen ik krijg er geen problemen van. zoek er even over op google, daar vind je meestal wel wat

Ja dat is het leuke, dat heb ik al de hele tijd gedaan:confused:
En alles wat daar stond heb ik gedaan, of mijn instellingen stonden al goed.
 
Weet iemand echt geen oplossing hiervoor?
Het is toch raar, hiervoor deed hij het altijd:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan