Module op website werkt niet op mijn pc in Chrome

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Op een website met een reserveringsmodule wil die module niet openen in mijn Google Chrome op pc (W11), wél in Edge.
Op mijn smartphone werkt het ook in Chrome prima.
Ik maakte daar melding van bij de betreffende site waar heel verbaasd gereageerd werd: "Hier werken we ook gewoon met Chrome, de module opent direct via dezelfde doorklik die u geprobeerd heeft".
Het is geen tijdelijke storing, een week of wat geleden probeerde ik het ook op de pc in Chrome. Ging toen precies zo. Ligt dus niet aan de website, en bij de betreffende organisatie zouden ze allang alarm hebben geslagen. Zit dus kennelijk ergens in mijn eigen pc. Wat kan dat zijn?

Wat gebeurt er precies? Wat beschouw je onder: 'wilt niet openen'?

Cookies, cache al gewist?
Nieuw profiel geprobeerd?

Als je wat minder vaag kan omschrijven, dan kunnen we je beter helpen.

Wat gebeurt er precies? Wat beschouw je onder: 'wilt niet openen'?

Cookies, cache al gewist?
Nieuw profiel geprobeerd?
Excuses voor de trage reactie, ik was even 'out of office'.
--Ik krijg een compleet wit scherm te zien zonder enige tekst/foutmelding maar met alleen een 'laadbalkje' dat eindeloos in hoog tempo door blijft draaien. Zie foto.
--Cookies zijn intussen al vaker compleet gewist
--Het is een openbare site waar ik niet voor hoef in te loggen of een profiel hoef te hebben. De betreffende module is voor iedere bezoeker vrij toegankelijk via een doorklik vanaf de homepage. Schermopname (195).jpg

Misschien vind je in de netwerktab van de browser wat informatie. Het kan zijn dat het laden hangt vanwege een foutmelding op de server.

U heeft een advertentie blokker misschien, die lijsten heeft van verdachte websites?
De meeste niet te bezoeken pagina's kan ik laden door met rechts op een link te klikken en te kiezen: "Link openen in nieuw tabblad."
Wanneer dat niet werkt, dan zou ik Cookies van derden toestaan in de instellingen. Maak zeker dat de systeemtijd en datum de juiste nog zijn. Wis de tijdelijke Internetbestanden. Computer eens opnieuw opstarten.

U heeft een advertentie blokker misschien, die lijsten heeft van verdachte websites?
De meeste niet te bezoeken pagina's kan ik laden door met rechts op een link te klikken en te kiezen: "Link openen in nieuw tabblad."
Wanneer dat niet werkt, dan zou ik Cookies van derden toestaan in de instellingen. Maak zeker dat de systeemtijd en datum de juiste nog zijn. Wis de tijdelijke Internetbestanden. Computer eens opnieuw opstarten.
Alle aanbevelingen inmiddels geprobeerd (deels ook al eerder geprobeerd). AdBlocker voor deze site (die sowieso helemaal geen advertenties bevat) uitgeschakeld. Niets helpt....

Maak eens een apart profiel aan in Chrome.

Het klinkt alsof je al veel hebt geprobeerd. Een paar andere dingen die je kunt proberen zijn: start Chrome eens in de Incognitomodus om te zien of het probleem daar ook speelt, of maak een nieuw profiel in Chrome om te testen of het probleem daar misschien mee te maken heeft. Ook zou je kunnen kijken of er iets in je netwerksettings blokkeert, bijvoorbeeld via de ontwikkelaarstools van Chrome. Hopelijk helpt dit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan