Hallo kenners,
Het probleem is als volgt;
Ik heb in kolom a een lijst met klanten staan
Een klant kan op verschillende rijen staan omdat hij verschillende applicaties heeft.
Er zit dus ook een Kolom applicatie in
Verder zit er een kolom Modules in.
Ik moet nu bijvoorbeeld uit applicatie windows een module halen
en ook kijken of die klant de applicatie financieel heeft.
Het probleem is als ik uit de applicatie windows een module filter dat de rij van dezelfde klant met applicatie financieel vervalt.
Echter mag dit dus niet gebeuren dus ik moet een combi kunnen aanvinken op de een of andere manier maar niet als ik 1 punt selecteer dat de rest automatisch vervalt.
Ik denk dat ik het best een klant in dezelfde rij kan plaatsen. Een selectieoptie met als je de applicatie windows kiest je die modules ziet en als je de applicatie financieel ziet dat je de daarbijbehorende modules ziet.
Maar kan iemand mij hiermee helpen??
he tis een moeilijk probleem misschien is het verstandig om dit bestand zelf even te kunnen zien. Zet dan even je e mail adres neer?
Jullie zouden me een groot genoegen ermee doen!
mvg,
Ferran
Het probleem is als volgt;
Ik heb in kolom a een lijst met klanten staan
Een klant kan op verschillende rijen staan omdat hij verschillende applicaties heeft.
Er zit dus ook een Kolom applicatie in
Verder zit er een kolom Modules in.
Ik moet nu bijvoorbeeld uit applicatie windows een module halen
en ook kijken of die klant de applicatie financieel heeft.
Het probleem is als ik uit de applicatie windows een module filter dat de rij van dezelfde klant met applicatie financieel vervalt.
Echter mag dit dus niet gebeuren dus ik moet een combi kunnen aanvinken op de een of andere manier maar niet als ik 1 punt selecteer dat de rest automatisch vervalt.
Ik denk dat ik het best een klant in dezelfde rij kan plaatsen. Een selectieoptie met als je de applicatie windows kiest je die modules ziet en als je de applicatie financieel ziet dat je de daarbijbehorende modules ziet.
Maar kan iemand mij hiermee helpen??
he tis een moeilijk probleem misschien is het verstandig om dit bestand zelf even te kunnen zien. Zet dan even je e mail adres neer?
Jullie zouden me een groot genoegen ermee doen!
mvg,
Ferran
Laatst bewerkt: