Hallo,
Ik heb een probleem met een computer waarbij, bij de opstart, vaak een blauw scherm te voorschijn komt.
De volgende acties zijn genomen:
- Alle hardwareonderdelen in huis vervangen. Dit via +/- 5 x een bezoek van de leverancier.
- Computer is daarna meegnomen naar de leverancier en werkte daar perfect.
- Computer is op de verdieping neergezet (staat normaal op de begane grond) en werkte prima.
- Stopcontact beneden is aangesloten op de electra-groep waar deze op de verdieping goed op werkte.
Na dit alles is het probleem nog steeds niet opgelost???
Ik kan alleen nog bedenken dat er iets in de ruimte is dat invloed heeft op de computer. De TV en radio in een naastliggende ruimte is uit het stopcontact gehaald maar ook dit helpt niets.
Wie heeft nog een suggestie?
Deze zijn VAN HARTE welkom!!
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Pieter-Jan Verheijen
Ik heb een probleem met een computer waarbij, bij de opstart, vaak een blauw scherm te voorschijn komt.
De volgende acties zijn genomen:
- Alle hardwareonderdelen in huis vervangen. Dit via +/- 5 x een bezoek van de leverancier.
- Computer is daarna meegnomen naar de leverancier en werkte daar perfect.
- Computer is op de verdieping neergezet (staat normaal op de begane grond) en werkte prima.
- Stopcontact beneden is aangesloten op de electra-groep waar deze op de verdieping goed op werkte.
Na dit alles is het probleem nog steeds niet opgelost???
Ik kan alleen nog bedenken dat er iets in de ruimte is dat invloed heeft op de computer. De TV en radio in een naastliggende ruimte is uit het stopcontact gehaald maar ook dit helpt niets.
Wie heeft nog een suggestie?
Deze zijn VAN HARTE welkom!!
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Pieter-Jan Verheijen