moederboard en watt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alleen je mobo heeft voeding nodig. Je zal dus wel degelijk en voeding met voldoende wattage moeten aanschaffen en dat is afhankelijk van al je hardware. Daarbij is het merk van de voeding ook van belang.

Wel jammer dat je zegt: "of kan ik gewoon de voeding kopen die ik wil hebben." En dan een link plaatst naar het mobo ipv de voeding die je zou willen kopen.
 
Goedenavond,

Met je link kom je op de algemene site van Asus maar over het algemeen hoef je alleen rekening met de stroom aansluiting rekening te houden maar aan de ander kant heb je daar weer verloopstekkers voor je hebt namelijk 20 en 24 pins aansluitingen.

edit : zie bericht van lita112:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
sorry :eek: er zit nu 400watt in en ik wil deze antec qouattro 850w er in zetten. kk overkill maar dan schilt het me een nieuwe kast kopen :cool: omdat ik de readeon hd 5850 wil kopen.:D
 
Hoi,

Maar volgens mij heeft de radeon 5850 ook geen 850 watt nodig
Zie hier
 
Laatst bewerkt:
ik ben erg handig dat zal het probleem niet zijn, maar zo als ik eerder heb vermeld ik koop graag me spullen met zekerheid. anders blijf je aan de gang met vervangen. of op zijn hollands gezegt, ik verneukt niet graag de boel, kost tijd en veel geld.:D
 
Hoi,

Dat begrijp ik maar ik zou dus een voeding van 650 a700 watt kopen scheelt op de jaar afrekening van het energiebedrijf:D
Als ik de kast voor me zou hebben zal ik het wel snappen maar nu even niet gleuf boven de ventilator wat heeft dat met een eventuele voeding te maken en gaat wel met jou bovengenoemde
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is inderdaad een mooie kast ik heb zijn wat oudere broertje( zie maar bij mijn systeem ) en de voeding is ook prima dus wat let je
 
Hoi,

Dat begrijp ik maar ik zou dus een voeding van 650 a700 watt kopen scheelt op de jaar afrekening van het energiebedrijf:D
Als ik de kast voor me zou hebben zal ik het wel snappen maar nu even niet gleuf boven de ventilator wat heeft dat met een eventuele voeding te maken en gaat wel met jou bovengenoemde

Dat van het energie verbruik is natuurlijk onzin, de voeding geeft zoveel er nodig is... als dit 300 watt is geeft hij 300, als dit 500 is geeft hij 500.
 
nu nog even niet, volgende maand heb deze maand al genoeg uit gegeven lol.

bedank voor je hulp weer modag.

YOU RULE:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan