moederboard suport ddr2, videokaart is ddr3

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariska1971

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
hallo ben ik weer:D mijn moederboard suport ddr2 en mijn vidoekaart is ddr3 kan dit, of heeft dit alleen met ram geheugen te maken.:o mijn vorige kaart was ddr2 en 512mb nooit problemen mee gehad maar sinds ik 1024mb ddr3 heb, heb ik continu last van fps ik wordt er gek van. zit er zelf over te denken om weer een 512 kaart te kopen :( help

Heeft verder niks met elkaar te maken, je kunt prima normale ram ddr2 hebben en ddr3 op je videokaart hoor

ja ik weet het maar wou even zeker zijn, ik koop mijn onderdelen altijd met zekerheid, ik bedoel ik ga niet luk raak spullen kopen ik kijk altijd of dingen met elkaar kunnen omgaan:), dit was ook het geval met de videokaart, hij heeft 350w nodig ik heb 450w, draait met windows 7, kan met mijn moederboard om, en toch die fps AAAAAAACGGGGGGG ik word er echt gek van, wat ik ook doe of het nou world of warcraft is of runes of magic, of een andere speel online, 2x per minuut happeringen :evil: ik heb de instelling al aangepast help niet, getest of eht aan windows 7 ligt ook niet, hij wordt niet heet blijft netjes tussen de 35 en 40 graden, cpu wordt ook niet heet ligt rond de 37 en 45 graden. ik weet het niet meer. iemand enig idee? :confused:

Goedemorgen,

Misschien is het even handig om je configuratie hier te vermelden, en alle drivers zijn geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
ik had ook een topic met fps met world of warcraft, maar alles is up to date. is het waar dat een 512 kaart minder heet wordt dan een 1024 kaart? in de pieken is de kaart 44graden soms maar dan ook heel soms 48 graden hoger heb ik het nog nooit gezien.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Of de 1024 warmer wordt als de 512 durf ik geen antwoordt op te geven maar 48 graden voor een kaart tijdens games zou ik voor tekenen dat haal ik hier bij lange na niet

hey, dan weet ik het ook niet meer, het is gewoon niet leuk meer.:( een laatste poging, ik gaa een 512mb kaart kopen en als hij het dan nog zo raar doet dan stop ik maar met gamen, want het is echt niet meer te doen cry:( ik zit hier nou al weken mee, sinds ik de 1024 kaart heb gekocht. ik ben echt ten einde raad cry

Inderdaad, 48 graden zou ik zeer tevreden mee zijn. Zou ik gelijk flink gaan overclocken haha. Ik zit idle al op de 40 graden en stressed op 65 graden dus ik zou er blij mee zijn.

kk temparatuur is dus perfect, maar waarom heb ik dan dat gespring van 75fps naar 5fps 2x per minuut continu. ik begin bij 135fps voor ongeveer 3 minuten, dan 5fps hopla, terug naar 121fps, en hopla binnen 1 minuut 8fps, en terug naar 121, en ja hoor nog geen 35seconden later 5fps, en terug naar 60fps en 35 seconden later 5fps, en terug naar 60fps en zo gaat het maar door :evil:
kk het ligt dus niet aan de video kaart maar dit zelfde heb ik ook als ik runes of magic speel, dus niet alleen bij world of warcraft. en het ligt niet aan mijn pc, dan ligt het aan mij? sorry hoor maar ik wordt er knetter gek van. mijn vorige kaart was een nvidia geforce 8600gt 512 mb nooit een enkele probleem mee gehad, nu nvidia geforce gt240 1024mb niet anders dan problemen. ik heb al op verschillende sites gekeken, ben niet de enige maar toch is er geen echt oplossing hier voor. pffffffffffffffffff:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan