moederbord asus

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik wil een nieuw moederbord kopen met srdam (oa hym7v63801btfg75) + ddram (nog te kiezen) bv asus p4d533-x (...ghz?). Is dit compatibel met processor amx xp 2800+? Kan dat bord geplaatst worden in desktop ATX 2x3,5" + 2x5 1/4 blue disign?:evil: :thumb:

neen; ik wil mijn sdram geheugen misschien behouden;vindt u mij een moederbord met sdram+ddram compatibel met amw xp 2800+ processor? Inbouwbaar in aangegeven desktop? Thx!!!

waarom wil je in godsnaam sdram behouden??? een ddram module van 512 mb heb je al voor rond de 70 euro. en dat komt je processor ook ten goede.
en asus p4d533 ???? dat lijkt me een pentium 4 bord. daar past geen amd processor op.

als ik jou was zou ik het uiterste uit je processor proberen te halen. neem een moederbord met een bijv. VIA kt400 chipset. die zijn er al voor 63 euro (asus MB A7V8X-X KT400 AMD Athlon) bij www.norrod.nl

is maar een tip

succes

Geplaatst door azer
met sdram+ddram compatibel met amw xp 2800+ processor?
Je kan ze toch niet gelijktijdig in je pc stoppen.
Dus waarom zou je nog Sdram gebruiken.

Er zijn wel moederborden met sdram en ddram maar ze worden afgeraden (sdram verlaag de snelheid). Zo zoek ik nu een ideale combinatie voor het in elkaar zetten van een pc met ddram! Wie heeft de ideale combinatie (grafische kaart moet zwaar genoeg zijn -128mb- voor de satkaart die erin moet. Thx!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan