Moederbord beinvloedbaar door virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killinspree

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Beste allemaal,

Mijn pc is (volgns mij) onder invloed van een zwaar virus,
Iemand zij tegen mij dat ik niet te lang met die pc moet klooien als er een virus opzit, want dan zou eventuweel het moederbord beinvloed worden door het virus waardoor er alles kapot kan gaan :(.

Ik kan natuurlijk de Window's CD erin gooien, maar er staan ook allemaal belangrijke foto;s op e.d. (nee, niet gebackupt :S)

Maar even terug naar de vraag:

Kan een moederbord worden "geinfecteerd" door een (major) Virus??

Mvg,

Killinspree

Laatst bewerkt:
je bios kunnen ze wel infecteren,maar of ie dan stuk is betwijfel ik ,er is meestal wel weer een oplossing voor

je bios kunnen ze wel infecteren,maar of ie dan stuk is betwijfel ik ,er is meestal wel weer een oplossing voor

Wat raden jullie aan?

op de PC staat AVG 8.0 (zeer tevreden over)
Maar als ik die scan (zelfs in Veilige Modus) geeft ie aan alsof er niks aan de hand is!

Als ik even goed naadenk herrinner ik me dat het van een (illegale) NERO download is :(
Ik kan niet zeggen wat voor virus het is, maar hijs niet leuk :(

doe eens een online scan met nod32
http://www.eset.com/onlinescan/

Het virus zit niet op deze pc, dit is een vervangende, Als ik mijn oude pc opstart, doet ie eerst normaal, maar daarna gaat ie zeer traag doen, Ik had zelfs een keer dat ik Taskmanager opstarte, en hij deed zo iets raars dat ik taskmanager niet kon sluiten of een proces kon beëindigen :( hij haalde zeg maar de hele buitenrand weg???

Hoi,

ik begrijp niet echt wat herrie met lawaai te maken heeft kan wel virussen hebben maar de pc kan ook gewoon vol stof zitten bij mij valt het kwartje even niet.

Modag

O ja tegenwoordige dubbeltje is het oude kwartje.:D:D

Laatst bewerkt:
Hoi,

ik begrijp niet echt wat herrie met lawaai te maken heeft kan wel virussen hebben maar de pc kan ook gewoon vol stof zitten bij mij valt het kwartje even niet.

Modag

Mijn 'main' pc is nu de gene waar dat virus inzit.
Dit is mijn vervangende comp, die lawaai maakt d.m.v. ven ;)
tis idd allemaal een beetje onduidelijk :P zal t gelijk ff aanpassen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan