moederbord combinatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten252

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2005
Berichten
72
kan ik een amd64 3500+ (socket 939) boxed combineren met een mobo: Abit AN8 fital1ty

of kan ik dit mobo gebruiken: Abit AN8 fital1ty SLI???
moet ik dan 2 beeldkaarten hebben of kan ik het doen met mijn nvidia fx5700le 128 mb?

greetz:p
 
Geplaatst door maarten252
kan ik een amd64 3500+ (socket 939) boxed combineren met een mobo: Abit AN8 fital1ty
Ja, dat kan uitstekend.
Geplaatst door maarten252
of kan ik dit mobo gebruiken: Abit AN8 fital1ty SLI???
moet ik dan 2 beeldkaarten hebben of kan ik het doen met mijn nvidia fx5700le 128 mb?
De SLI-versie wil alleen zeggen dat het moederbord ook SLI ondersteund. SLI heeft nVidia ontwikkeld en zal dus ook alleen voordelen geven als je er een SLI-videokaart bijkoopt. LETOP: jouw fx5700le is een AGP kaart. Op de fital1ty moederborden zit enkel een PCI-E slot en geen AGP.
 
dus kan ik mijn nvidia fx5700 NIET gebruiken op mobo abit AN8 fital1ty?
 
Dat sowieso niet. Dat moederbord heeft een PCI-E aansluiting.
 
heb zonet besloten om een Abit AN8 fital1ty SLI te kopen met een nvidia beeldkaart ook sli dus. Maar moet ik dan 1 of 2 nvidia's hebben? of kan het ook met 1?

greetz :rolleyes:
 
kweetni, omdat er 2 slots opzijn :p

maar gaat dat dan met 1 kaart? :rolleyes:

greetz :)
 
Met 1 videokaart krijg je ook goed beeld
 
2 kaarten zijn voor mensen die met hun geld geen blijf weten:p trouwens werkt SLI niet pas vanaf de 6600 serie?
 
yep, kdenk vanaf 6600gt. de twee videokaarten moeten dan ook nog eens van hetzelfde merk komen (bijvoorbeeld van xfx of van asus, enzo...)
veel spellen zijn er dan nog niet compatibel mee, tsta nog een beetje in zijn kinderschoenen...
 
Volgens mij is het ook zo dat je met 2 videokaarten enkel instaat bent om 2 beeldschermen aan te sluiten, als je maar 1 beeldscherm hebt schiet je er volgens mij niets mee op. Dacht ik...
 
Geplaatst door KaY.NL
Volgens mij is het ook zo dat je met 2 videokaarten enkel instaat bent om 2 beeldschermen aan te sluiten, als je maar 1 beeldscherm hebt schiet je er volgens mij niets mee op. Dacht ik...

Nee, is niet zo.
2 Videokaarten in SLI presteren beter dan 1-tje. Vooral in benchmarks heb je een betere score, en mss ook licht voordeel in games.
Maar of het nu echt zijn geld waard is....

Ik denk dat je dan beter een 6800Gt koopt. Je kan misschien wel zeggen, ik steek er nu een 6600 in, en als ik de laatste games niet meer kan spelen nog ééntje. Maar dan zal de kaart wellicht al niet meer nieuw te vinden zijn vrees ik, en zul je nog niet de laatste games kunnen spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan