Moederbord Defect wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

redouan13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Hallo,

Mijn laptop samsung np300e5a de moederbord moet vervangen worden. Ik had er namelijk nog garantie op en heb dit via mediamarkt opgestuurd naar samsung. Zij beweren dat het valschade is...Nu zou ik dit dus zelf willen vervangen aangezien dit goedkoper zal kosten denk ik. Nu heb ik een vergelijkbaar of misschien zelfs een beter moederbord nodig. Ik hoop ontzettend dat jullie mij hierbij verder willen helpen. Ik weet trouwens helemaal niks over moederborden.

Bedankt!!

Voor een laptop past enkel hetzelfde moederbord erin als dat er al in zat... Vervangen van het moederbord is een kostbare grap, kost al snel 300 euro.

En het is niet simpel er zijn veel kleine draadjes en connectors die niet snel herken baar zijn
ik zelf en ben ervaren met het maken van pc's zou er zelf niet zo 1 2 3 aan beginnen er zijn veel schroefjes waarvan je de plek waarvan ze vandaan komen moet onthouden

dit gaat veel tijd kosten en word veel priegel werk verder vraag ik me ook af of de cpu niet op het moederbord is gesoldeerd?

Samsung heeft inderdaad gezegd dat het 300 euro kost als ik het bij hun laat repareren... zou het gerepareerd kunnen worden op een of andere manier of dat er misschien een klein onderdeel kapot is.

Ik weet trouwens niet of de cpu eraan is gesoldeert of niet hier heb ik geen verstand van

ik denk persoonlijk dat Samsung die dingen gewoon daar heeft liggen en deze omwisselt en je een frisse installatie gaat geven
dus backup eerst je data voor dat je dit naar hun stuurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan