moederbord defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duvelduvel

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
mijn msi moederbord werkte tot voor kort perfect..na een bios reset dmv het verplaatsen van de jumper en weer terug werkt hij helemaal niet meer. Er brand geen lichtje en het lijkt wel of er geen spanning op staat. ik heb een andere voeding geprobeert maar dat haalt ook niks uit. kan iemand mij vertellen of ik mn moederbord weg kan gooien of dat er een ander probleem is.

duvel

hoi,

welk type moederbord

modag

Laatst bewerkt:
694T_PRO (MS-6309) msi moederbord

ja en de jumper waarja zegmaar 3 van die pinnetjes hebt en dan verzetje um en vervolgens weer terug. Ik geloof dat dan je bios gereset is
maar dat pakte bij mij niet zo goed uit

heb je dat gedaan terwijl de pc aanstond oftoen hij uitstond?

Hallo

Jumpertje korrekt teruggeplaatst ???

Geen konnektoren "losgetrokken " ???

En ....

Is het b.i.o.s. batterijtje zelf nog wel goed , want veel motherboards weigeren op te starten , indien dit onvoldoende spanning afgeeft.(controle d.m.v. multimeter)

Deze bezitten doorgaans een klemspanning van 3 V en zijn meestal v/h type C.R 2032 , deze kosten 2.10 € in een elektronikawinkel.

Wat was uiteindelijk de reden om de b.i.o.s. van deze p.c. te "resetten" ???

Peter

okeej ik ga um us ff doormete.....en ja mn reden was hij wou mn hd niet herkennen hij zei bij het opstarten sec slave drive error atapi incompatble ofzoiets en toen werd mij aan geraden om mn moederbord ff clearen maar iig al vast bedankt ik ga ff kijke of dat het probleem is

de batterij zit op 2.95 volt dus ik niet dat dat het probleem is nog iemand suggesties of kannie weg:(

Hallo

Ja , de batterij mag weg , want deze is dus ... leeg.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan