moederbord defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sakes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
een aantal dagen geleden is mijn voeding overleden. naja, me pc viel gewoon uit en later op de dag toen ik terug op me kamer kwam rook het een beetje naar vuur en pakte me pc dus geen stroom meer. dus ik ging er ook meteen vanuit dat dus mijn voeding was gesprongen ofzo.

ik een nieuwe voeding gehaald, me oude was 300w en me nieuwe is 460w omdat je ze niet meer lager krijgt.

nu heb ik het volgende probleem, me grafische kaart werkt niet optimaal, als ik een spelletje ga doen dat valt me pc na 10 min uit(en lage fps) ook heb ik helemaal geen geluid. toch geeft ie aan dat er een geluidskaart aanwezig is enzo.

kan het zijn dat mijn moederbord gewoon een flinke shock heeft gekregen en dat daarom dus een aantal dingen niet meer goed werkt?

ik wil graag weten hoe ik dit probleem kan verhelpen.

stel nou dat ik een nieuw moederbord moet gaan aanschaffen omdat er niks meer aan te doen is, kan iemand mij dan vertellen waar ik nog een asus p4p800 SE uit kan halen? heb op marktplaats enzo gekeken maar dat duurt me toch allemaal een beetje te lang :P

alvast bedankt, Sakes

Hallo,

300watt!?! Ik kan me voorstellen dat die voeding het heeft begeven, dat is wel erg link. Wat zijn de rest van je systeemspecificaties? Mij lijkt het ook logisch dat je moederbord een flinke shock heeft gehad...

Met vriendelijke groeten en succes,
theblindman.

nou me pc is redelijk oud dus en heeft toch een aantal jaartjes gedraaid :P

ik heb een asus p4p800 SE moederbord, agp aansluiting IDE etc.
daarop zit een intel4 processor van 2.8ghz 1.8gig ddr1 ram

en een geforce 6600GT videokaart.

ik heb ook 6 ventilators draaien en heb nooit een overhitting gehad, al stond de pc de hele dag en nacht aan met een spel open dat kon ie makkelijk aan.

Hallo,

300watt!?! Ik kan me voorstellen dat die voeding het heeft begeven, dat is wel erg link.
Ik krijg daar juist hele "gewone" beelden bij. Bij een Pentium, AGP, IDE machine met een 6000+ videokaart is 300 watt méér dan voldoende.

Hallo,

300 Watt is inderdaad ruim genoeg voor dat systeem.
Ik zou 't in de richting van een nieuw moederbord/(heel misschien) een nieuw systeem...

Met vriendelijke roeten,
theblindman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan