moederbord doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

riri1601

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
ik heb hier een matsonic moederbord met slot1 aansluiting voor pentium2/3.als ik die aansluit op een atx voeding gaan de lichtjes op jet moederbord wel branden en ook de koelingfan draait,maar voor de rest gebeurt er niets.Weet er iemand een oplossing?Alle hulp is welkom.

Processor en geheugen aanwezig? Hoe zet je de PC aan?

processor en geheugen zijn geplaatst en werkend,want komen uit een andere p2 computer.computer wordt opgestart via de hoofdschakelaar die met het moederbord is verbonden met een powerswitch verbindingskabel.videokaart is nieuw,maar tocg geen beeld.heb ook al nieuwe batterij geplaatst op het moederbord.ben nu ten einde raad en zoek,dringend,een oplossing voor dat probleem.

Wat voor geheugen gebruik je?

Heb je voor mij het type moederbord?

Hier kan je in ieder geval vast de handleiding downloaden (PDF bestand, acrobat reader voor nodig)

Wellicht zie je wat over het hoofd.

Probeer eens het BIOS te resetten. (meestal via jumper)

heb alles aangesloten wat moet,maar geen enkele reactie.denk dat het moederbord de geest heeft gegeven.

Geplaatst door riri1601
heb alles aangesloten wat moet,maar geen enkele reactie.denk dat het moederbord de geest heeft gegeven.

Kan niet, want dan deed nix et meer.

COntroleer toch die kabeltjes nog maar es, zover je deze ooit es los hebt gehad. Één kabeltje verkeerd om en de boel weigert iets te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan