Moederbord dood ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Ik heb een groot probleem met mn pc en ik denk dat het aan mn moederbord ligt want: Als ik mn pc aan doe dan gaat de koeling aan maar hij checkt niet de cd-stations, het beeldscherm geeft geen kick(het stand by lampje blijft gewoon knipperen), en de hardeschijf kraakt niet ofzo, en normaal als ik mn pc aan doet gaat de koeling aan en hoor ik 1 piepje en dan start ie op maar dat piepje komt ook niet, en even later hoor ik ook niet het geluid dat windows opstart. Dit is gebeurt nadat ik een 2e sata harde schijf in mn pc geplaatst heb (en nee ik was niet statisch geladen :p ) ook na het weer los koppelen van die hardeschijf bleven de boven genoemde dingen zich voor doen. Iemand enig idee waaraan dit alles kan liggen?? :thumb:

(Moederbord= Asus A8V)

Ik heb een groot probleem met mn pc en ik denk dat het aan mn moederbord ligt want: Als ik mn pc aan doe dan gaat de koeling aan maar hij checkt niet de cd-stations, het beeldscherm geeft geen kick(het stand by lampje blijft gewoon knipperen), en de hardeschijf kraakt niet ofzo, en normaal als ik mn pc aan doet gaat de koeling aan en hoor ik 1 piepje en dan start ie op maar dat piepje komt ook niet, en even later hoor ik ook niet het geluid dat windows opstart. Dit is gebeurt nadat ik een 2e sata harde schijf in mn pc geplaatst heb (en nee ik was niet statisch geladen :p ) ook na het weer los koppelen van die hardeschijf bleven de boven genoemde dingen zich voor doen. Iemand enig idee waaraan dit alles kan liggen?? :thumb:

(Moederbord= Asus A8V)

Ik denk dat je het beste ff de bios batterij er kan uithalen en dan 10 minuten later der in kan zetten, dan worden alle instellingen gereset, en check ook ff of alle kaarten er goed in zitten en all1 sata/ide kabels en of alle jumper installeingen goed staan

Hoe kan je zien of je jumper instellingen goed staan dan ??

Hoe kan je zien of je jumper instellingen goed staan dan ??

Ow we hebbe het al gevonde stond in het boekje van moederbord :p nu ff 10 min wachten

Okee alles gereset ed. en ik nu heb ik ook weer een piepje op het begin en kraakt de harde schijf even maar dan stopt het, ik denk dat je dan in een menu komt ofzo maar omdat ik geen beeld heb kan ik dat niet zien. Het beeldscherm reageert gewoon niet, heetf niet eens door dat de pc aangaat, we hebben ook al een ander scherm beprobeerd maar daarbij ..........................................HEE HIJ DOET HET AL !!!! :D , we hebbe de stroomstekker naar de videokaart verandert en alles werkt :D

Bedant voor julie reacties :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan