moederbord drivers

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

hallo
Ben heb een tweede handse pc gekocht met het moederbord van het type K^7T266 pro MS.6380 LE .
En ben al een paar uur de drivers er van te zoeken want er bleek geen cd meer bij te zitten.
Want nu bij apparaatbeheer heb ik drie vraagtekens
Multimedia-audio controller
PCI simple communications contoller
USB host to host bridge.

Meschien iemand die weet waar ik ze wel kan downloaden,
Alvast hartelijk dank:thumb:

gr sjoerd

Down aida32 en laat die zoeken naar welke type drivers je moet hebben.

hallo heb de drivers VIA AC97 PCI Sound Drivers en de VIA Chipset 4in1 Drivers gedwonload maar nog steeds de beruchte ? BIJ PCI simple communications contoller en USB host to host bridge ook nog gekeken met het program EVEREST Ultimate Edition maar kom helaas niet verder.
Of moet ik nog mer downloaden iets wat ik weer over het hoofd zie:o

gr sjoerd

[Mod edit] kijk even in je privé berichten.;)[/Mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou de vraag wel als opgelost doen zo is er natuurlijk ook geen aardigheid aan je word vriendelijk bedankt.:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Via de link van @Maestro12 heb je ze al!!

en deze ? er zal denk nog een Modem in zitten.
PCI simple communications contoller

Ga via Systeem/Hardware/Apparaatbeheer en schakel daar die contoler uit.

Een paar berichten aangepast. We houden het wel vriendelijk tegen elkaar.:)
Jean42 mag even de prive berichten nakijken.;)

Wou toch nog ff bedanken voor de goede uitleg ja zit inderdaat nog een modem in op het moderbord

Dus foutmeding PCI simple communications contoller heeft altijd met modem te maken...toch nog wat extra geleerd.

Nog allemaal een prettige dag heb hem uitgeschakeld bij apparaatbeheer jammer dat die gele ? wel blijft staan maar ja kan ik nu rustig alles klaarmaken:thumb: :thumb:

sjoerd1981 zei:
Wou toch nog ff bedanken voor de goede uitleg ja zit inderdaat nog een modem in op het moderbord

Dus foutmeding PCI simple communications contoller heeft altijd met modem te maken...toch nog wat extra geleerd.

Nog allemaal een prettige dag heb hem uitgeschakeld bij apparaatbeheer jammer dat die gele ? wel blijft staan maar ja kan ik nu rustig alles klaarmaken:thumb: :thumb:

Die kun je ook in de bios uitschakelen, zie ook geen geel vraagtekentje meer.:D

Ja heb ik nu ook gedaan maar het vraagteken blijkt van iets anders te zijn ben ik nu achter gekomen weet alleen nog niet percies wat...heeft te maken met usb host to host brige.
Ziet het internet al af te zoeken maar kan nog niet echt wat vinden.

U heeft Aida32 dar mee kunt U kijken of er een extra PCI insteek kaart bij zit voor USB,maar ja welke,daar moet U dan de Drivers van Downloden

Ja klopt en waar moet ik ongeveer kijken.
Er er zijn wel een paar usb poorten bijgezet met een kabel via het moederbord en als ik in de bios kijk zie ik bij usb staan USB wakeup from S3.
Maar kan daar niks veranderen want hij print er overheen het staat op de 3 rij en hij spring van 2 naar 4 en hij staat op disabled.
Weet niet of dit genoeg informatie is ben al een beetje aan het kijken met adia

U heeft aan de achterzijde van de computer 2 USB aan sluitingen boven elkaar bij de aansluiting van Muis en Toetsen bord zitten.
Zitten er nog meer die daar op lijken?

Nee daar niet?
Probeer het ff goed uit te leggen.
Ze hebben vanaf het moederbord met een kabel net onder de waar de video en netwerkkaart zitten achter de pc in 1 van die gaten via die kabel ook 2 usb poorten gemaakt denk dat je zo iets gewoon in de winkel kan kopen ...in 1 usb poort hebben ze weer een kabel gedaan en die doorgetrokken naar waar normaal floppydisk zit en die heeft weer 4 usb poorten.
Hoop dat je het een beetje snapt dus die fout USBhost to host bridge heeft volgens U daar wat mee te maken .
Als ik iets in de voorste usb poorten doe geeft die wel aan dat mijn usb poort sneller kan werken als ik hem op een snelle usb poort zet.

Was ff storing op helpmij

Ja oke ze hebben een omweg gemaakt.

Zet dit >>USB wakeup from S3<< in de Bios maar op Enabled,dan zou alles verder goed moeten staan

Ja maar helaas lukt dat niet zit in de bios hij print er steeds over heen.
En dat doet die alleen bij USB wakeup from S3 Heb al ff het stroom stekkertje van die usb er uit getrokken dacht meschien pakt die hem dan wel maar helaas ook niet spring er steeds over heen

Met opstarten regelmatig DeL indrukken kom je in Bios

Sorry je bedoel dat hij in de Bios er overheeen wipt,dan is het goed

Laatst bewerkt:
U heeft waarschijnlijk al iets aangesloten gehad op de USB , daardoor heeft U geel vraagteken,zodra dat apparaat weer is aangesloten ,is dat vraagteken weg.
Dit kan geen kwaad verder,niet meer op letten:D :D :D

Hartelijk dank voor alle moeite die je heb genomen:thumb:

mvg sjoerd:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan