Moederbord en videokaart tegelijk stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
hallo, hoe kan het dat mijn mobo een video kaart tegelijk naar de ***** zijn. pc werd door mij uitgeschakeld. later zet ik de stroom er weer op en daarna is het afgelopen. allebei stuk. heb men processor inmiddels op een ander mobo gehad en die werkt. ook men geheugen. alleen die twee dingen doen niks meer. mobo start gewoon niet meer op. niet eens in de bios. krijgt wel stroom. alles draait verder. en video laat gewoon niks meer zien. hoe kan dit???????????

Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je bij het verkeerde catogorie zit.

het kan een helehoop redenen hebben
-ouderdom
-fout productie
-magneties veld
-plotseling stroom onderbreking (dat je hem eerder uit deed dan dat hij afgesloten was bijv.)
-oververhitting

enzo zal er nog wel meer zijn.

Heb je nog een onboard aansluiting?
Probeer die eens.
Heb je een AGP slot en een agp kaart? Probeer die eens.

pc is nog maar 1,5 jaar oud. pc is coorect afgesloten. magnetisch veld weet ik niet. wat kan ik daar aan doen???? heb alleen een agp slot . zat een ati 512 mb in ddr2. mobo is een msi voor amd64. 2 gig geheugen. alles was perfect tot vanmiddag. toen was het over. weet genoeg over pc's alleen dit begrijp ik gewoon niet. nooit eerder meegemaakt.
:evil:

heb trouwens de videokaart ook verwisseld voor een ander op het mobo. maakt niks uit......

Ja en andere Voeding er aan gehangen?
Zou zomaar de oplossing kunnen zijn

Verplaatst Spyware problemen --->> videokaarten.

mobo werkt weer. toch geheugen probleem. een bankje stuk van kingston. zonde maar ja. bedankt voor de feedback. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan