Moederbord herkent niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tahir24

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Hallo Helpmij.nl heb helaas een probleem :(

Het zit namelijk zo

1) heb geen internet meer
2) als in apparaat beheer kijk zijn er aantal vraagtekens>>>
>>>>>1: ? Ander pci-brugapparaat
2: ? Mulitmedia-audiocontroller(is opgelost drivers van realtek)
3: ? Sm-buscontroller
4: ? USB controller
5: ? Videocontroller
6:? Videocontroller(Vga compatibel)

Het begon allemaal zo ik haalde mijn g-force kaart eruit en zette het oude kaart erin een x1300 standaard bijgeleverd bij een acer aspire t160 natuurlijk heb ik eerst drivers deinstall gedaan pc opgestart en raar genoeg had ik geen internet ik d8 van nou als ik het formateer een nieuwe start voor nieuwe gebruikers heb xp pro opgezet helaas het zelfde probleem als ik naar netwerkverbindingen kijk zie ik een standaard netwerk verbinding is verbonden zelfs als ik het kabletje eruit haal echt vaag ik gebruik altijd het modempje van het moederbord (ADSL verbinding) ik weet het niet meer hoop dat jullie een oplossing hebben bij voorbaat dank

mvg

Tahir

Ps: als het handig is kan een een voledige system report ook posten als jullie dat wat makkelijker vinden

Welkom op Helpmij.

Je mist je mainbord drivers!heb je een cd,tje bij de Pc gekregen hier staan de drivers,op die je mist.
Anders Everest binnen halen,installeren en via de linkjes naar de site de benodigde drivers binnen halen.

http://www.marcelbosveld.nl/prog/everesthome220.exe

Ik zou beginnen met het downloaden en installeren van de drivers die je kunt vinden van de site van de maker van de PC (als het een merk-pc is zoals b.v. Dell, Packard Bell, HP, Compaq etc.) of op de site van de bakker van het moederbord (bij een samegestelde PC)

Dank jullie wel voor het reageren enigste wat ik kan vinden op het acer site is drivers voor ijn audio :((

Welke Acer heb je precies, volledige naam en typenummer ajb

Kunt u my exact vertellen over welke drivers het gaan ben bezig op dit moment om die at vga driver te downloaden maar als ik naar die chipset driver ga zie ik een nvidea en op dit punt ben ik een beetje in de war bij voorbaat dank

Eerst de daar genoemde Nvidia Chipset driver downloaden, installeren en dan opnieuw opstarten.

Daarna de VGA en Audio driver

Hey mrmusic thnx for the funky help mijn internet doet het weer en ga nu rest van die dingen isntalleren en ik klik meteen op vraag is opgelost nogmaals bedankt

Graag gedaan en veel plezier weer met de computer:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan