Ok, de laatsten tijd viel dus gewoon zonder boe of ba ineens mijn laptop uit... Eerst dacht ik aan een virus ofzo maar na vele verschillende programma's erop af te sture werd er geen virus gevonden... af en toe 1tje ja, ma da kwam door iets anders
Nu van de week wast echt overdreve veel da em uitviel dus heb ik em is binnegedaan bij de lokale pc-boer ier in't dorp... ook vanalles gescand enz, temperatuur van de laptop opgemeten enz, dat ie ni te warm werd, kon ook niks vinde, alles leek in orde buite dan dat hij uitvalt, ook bij hem die dag
Enige wat hij dan nog kan bedenken is het moederbord en ja, dat kan al snel een 500€ kosten
Klopt dit? want dan denk ik dat het mss beter is dat ik ineens doorspaar voor een andere ... Heb ook via google eens rond gesnuffeld en blijkbaar zijn er wel meer mensen met dit probleem die een Acer laptop hebben... Wat me ook opviel is dat er blijkbaar heeeeeel veeel mensen niet te spreken zijn over de service van Acer waar ik idd ook wel over kan meeklappen... 5maand moeten wachten op een nieuwe voedingadaptor omdat ie kapot was en binne garantie...
Weet er iemand raad?
mvg tommy

Weet er iemand raad?
mvg tommy