moederbord kapot?(acer 1510)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyboy8

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Ok, de laatsten tijd viel dus gewoon zonder boe of ba ineens mijn laptop uit... Eerst dacht ik aan een virus ofzo maar na vele verschillende programma's erop af te sture werd er geen virus gevonden... af en toe 1tje ja, ma da kwam door iets anders :D :o Nu van de week wast echt overdreve veel da em uitviel dus heb ik em is binnegedaan bij de lokale pc-boer ier in't dorp... ook vanalles gescand enz, temperatuur van de laptop opgemeten enz, dat ie ni te warm werd, kon ook niks vinde, alles leek in orde buite dan dat hij uitvalt, ook bij hem die dag :mad: Enige wat hij dan nog kan bedenken is het moederbord en ja, dat kan al snel een 500€ kosten :mad: Klopt dit? want dan denk ik dat het mss beter is dat ik ineens doorspaar voor een andere ... Heb ook via google eens rond gesnuffeld en blijkbaar zijn er wel meer mensen met dit probleem die een Acer laptop hebben... Wat me ook opviel is dat er blijkbaar heeeeeel veeel mensen niet te spreken zijn over de service van Acer waar ik idd ook wel over kan meeklappen... 5maand moeten wachten op een nieuwe voedingadaptor omdat ie kapot was en binne garantie...:rolleyes:

Weet er iemand raad?

mvg tommy

Zit er geen fabrieks garantie meer op die laptop? De laptop van mijn vriendin was ook stuk , ik heb toen direct contact opgenomen met acer en de laptop opgestuurd naar germany , in vijf dagen tijd had ik hem weer terug .

ik denk niet dat ik hier nog garantie op heb, laptop is inmiddels 2jaar...

Hier op het forum heeft 'aaajeetee' precies hetzelfde gehad met een Acer laptop. Moederbord kapot....laptop zelfs kwijt geraakt tijdens de reparatie...nieuwe laptop gekregen....binnen twee weken weer het moederbord kapot. Aaajeeetee is overgestapt op een ander merk laptop.

Als je zelf erg handig bent, kan je proberen het moederbord 'los' te pakken te krijgen en dan zelf inbouwen, ben je in elk geval de laptop niet kwijt.

Als je het mij vraagt , die van mijn vriendin doet het nu wel weer , maar volgens mij worden die dingen veels te heet .
Zelf heb ik een toshiba die lang niet zo heet wordt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan