Moederbord kapot???

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel888

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Gisteren heb ik een nieuwe computer gekocht.
Ik heb hem gisteren aangesloten en 1x aan gehad en hij deed het.
Vanmorgen wilde ik verder gaan maar hij starte niet meer op.:confused:
Als ik op de aan knop druk gaan de lampjes in de computer 1 sec aan en daarna doet ie niks meer, zelfs niet als ik nog een keer op de aan knop druk....:(
Als ik dan die aan\uit knop op de achterkant uitzet en weer aan, doet ie hetzelfde als voorheen, 1 sec gaan de lampjes aan en daarna niks.:confused:
Ik heb een Asus M2NE-SLI Moederbord.
Kan het zijn dat nu al het moederbord kapot is of wat kan ik doen???

Alvast bedankt! :thumb:

Terug naar de winkel. Een beter voorbeeld van garantie is er niet

Ron

Maar kan het niet zijn, dat bijv. een kabeltje los is of whatever, hoe kan ik dat dan controleren?

Nogmaals, niet zelf gaan zitten prutsen en zo je garantie verspelen maar pc direct inladen en naar de winkel gaan!

Kan het zijn dat de voeding overbelast is en daardoor gewoon afslaat....?

Ik geef het op....

Heb je de pc soms niet nieuw in de winkel gekocht?????????

Hoi,

Ook dan terug naar de winkel is allemaal garantie pc is nog geen dag oud mag je toch verwachten dat alles berekend is en goed functioneert.

Modag

Allemaal heel goed mogelijk maar als je zelf je PC openprutst dan gaat de winkel gegarandeerd moeilijk doe over de garantie. Dus inpakken en terugbrengen!

Ron

Nee, pc is helemaal nieuw....
Hier zijn wat specificaties:
-Nvidea Geforce 8600GT x2
-4gb geheugen
-2x 160gb harde schijf s-ata
-AMD X2 6000+
-asus m2ne SLI moederbord
- 400 Watt voeding met 120MM Fan

Hoi ,

Ik begrijp je probleem niet hier wordt geadviseerd om terug naar de winkel te gaan ik weet het is jammer want je wou er mee aan de gang maar het is echt de beste optie.
Of heb je al wat geprobeert wat eigenlijk niet kan.
En trouwens de voeding vind ik wat aan de lage kant voor dit systeem misschien hebben de andere daar ook een mening over.Maar dan nog terug naar de winkel
Modag

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen wat het probleem is met het terugbrengen van de PC naar de winkel?

Als de boel stuk is/niet werkt, dan lijkt het mij logisch om deze terug te brengen in plaats van er zelf mee te gaan prutsen.

Dus waarom niet terug brengen?????

Nou, die winkel is tamelijk verweg, maar maakt niks uit.
Ik denk ook dat de voeding wat te laag is ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan