Hallo allemaal,
Toen ik gister mijn pc wilde opstarten, gebeurde er vrijwel niets.
Dit is wat er wel gebeurd:
Pc gaat aan, fans gaan draaien en 't power lampje gaat branden,
Ik krijg geen beeld, en de monitor springt op stand-by
De lampjes op het toetsenbord en die van de optische muis gaan niet aan
De cd speler opent zich wel door op 't knopje te duwen
ik hoor geen enkele piep
de bios heb ik met de jumper al gereset
Het moederbord is de MD-8088 van Medion, intel P4 3.2gHz, 2gb ram en de 7600 GS videokaart van GeForce
Haal ik deze videokaart eruit, krijg ik wel een reeks piepjes van 't moederbord.
Ik heb ook geprobeerd hem kaal op te starten, zonder extra's, met alleen de CPU, videokaart en 1 reepje geheugen, geen verandering.
Op marktplaats heb ik exact hetzelfde moederbord gezien, maar voor ik iets ga kopen wil ik eigenlijk zeker weten of het wel het moederbord is. Hoe kom ik hier achter= Is er iets dat ik kan doen om het zelf weer werkend te krijgen, zonder een nieuwe te hoeven kopen?
Alvast bedankt!
Toen ik gister mijn pc wilde opstarten, gebeurde er vrijwel niets.
Dit is wat er wel gebeurd:
Pc gaat aan, fans gaan draaien en 't power lampje gaat branden,
Ik krijg geen beeld, en de monitor springt op stand-by
De lampjes op het toetsenbord en die van de optische muis gaan niet aan
De cd speler opent zich wel door op 't knopje te duwen
ik hoor geen enkele piep
de bios heb ik met de jumper al gereset
Het moederbord is de MD-8088 van Medion, intel P4 3.2gHz, 2gb ram en de 7600 GS videokaart van GeForce
Haal ik deze videokaart eruit, krijg ik wel een reeks piepjes van 't moederbord.
Ik heb ook geprobeerd hem kaal op te starten, zonder extra's, met alleen de CPU, videokaart en 1 reepje geheugen, geen verandering.
Op marktplaats heb ik exact hetzelfde moederbord gezien, maar voor ik iets ga kopen wil ik eigenlijk zeker weten of het wel het moederbord is. Hoe kom ik hier achter= Is er iets dat ik kan doen om het zelf weer werkend te krijgen, zonder een nieuwe te hoeven kopen?
Alvast bedankt!