Moederbord kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hrdstyl3r

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Hallo mensen,

Ik heb een probleempje.
Ik namelijk een laptop waarvan alle lampjes gaan branden bij het opstarten, maar meer gebeurt er ook niet.
geen enkel beeld en de HDD LED knippert ook niet.
Nu zou je zeggen dat het moederbord gewoon kapot is.
Maar ja goed, voor de zekerheid alles getest.
Ik heb alles er 1 voor 1 af gehaald om te kijken of een onderdeel mischien kapot was.
Ook heb ik de laptop op een extern scherm gehongen om te kijken of niet alleen het scherm kapot was.
Allemaal geen resultaat, behalve dat wanneer ik het geheugen eruit haal de laptop wel begint te piepen.
Normaal gesproken zou hij ook niet moeten piepen bij een kapot moederbord als ik het goed heb.
Zijn er mensen die dit wel een tegen zijn gekomen o.id. en die mij er verder mee kunnen helpen?

:thumb:

Hallo mensen,

Ik heb een probleempje.
Ik namelijk een laptop waarvan alle lampjes gaan branden bij het opstarten, maar meer gebeurt er ook niet.
geen enkel beeld en de HDD LED knippert ook niet.
Nu zou je zeggen dat het moederbord gewoon kapot is.
Maar ja goed, voor de zekerheid alles getest.
Ik heb alles er 1 voor 1 af gehaald om te kijken of een onderdeel mischien kapot was.
Ook heb ik de laptop op een extern scherm gehongen om te kijken of niet alleen het scherm kapot was.
Allemaal geen resultaat, behalve dat wanneer ik het geheugen eruit haal de laptop wel begint te piepen.
Normaal gesproken zou hij ook niet moeten piepen bij een kapot moederbord als ik het goed heb.
Zijn er mensen die dit wel een tegen zijn gekomen o.id. en die mij er verder mee kunnen helpen?

:thumb:

Kapot geheugen miss ?? om welke laptop gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan