Moederbord met bluetooth ondersteuning !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
550
hoi,

Ik heb net een beetje op azerty rond gekeken maar ik kan geen moederbord vinden die ingebouwde bluetooth heeft. Zou iemand dat voor mij kunnen doen want ik weet niet hoe ik dat moet vinden.
 
Hoi,

Interessant .... want vlgs mij gaat dat altijd met een insteekkaart of usb-stick :confused:
 
Hoi,

Interessant .... want vlgs mij gaat dat altijd met een insteekkaart of usb-stick :confused:

Er zijn zat moederborden die standaard bluetooth aan boord hebben hoor, is gewoon een kwestie van de beschrijvingen even doorlezen.
 
Die moederborden zijn er ook niet (meer)
Ben er met de aanschaf van mijn nieuwe systeem oook mee bezig geweest want het leek me wel handig. Die zijn er dus gewoon niet. Ook niet zo erg, gewoon de dongle weer gebruikt.


@Mrmusic...ik kon ze echt niet vinden hoor..en mijn leverancier bevestigde dit!
 
Laatst bewerkt:
na mij weten is er helemaal geen moederbord waar dat er gelijk in zit.
je neem een bluetooth stik in een usb 2 ingang en je bent klaar.
 
nou mijn broer heeft wel bluetooth ingebouwd op zijn moederbord, hij heeft een medion pc (aldi)

ok als dat niet bestaat, bestaat er dan wel een Pci insteekkaart ? Ik hoef geen bluetooth stick ?
ik kan het niet vinden op azerty :mad:
 
Laatst bewerkt:
Bluetoothstickje is idd handigste, kan je altijd op andere pc gebruiken. Stel dat je binnen enkele jaren een superpc vindt maar geen bluetooth, ben je daarop voorzien.

Verder nog nooit gehoord van moederbord met bluetooth in

Ik veronderstel dat er wel insteekkaarten zullen bestaan, hoe kan je anders een pc met ingewerkte bluetooth hebben?
 
Ook zo'n PCI kaartje vind ik niet 123...ik vraag me af (nieuwsgierig als ik ben) wat er mis is met een stick??
 
Ik vind bluetooth stikje onhandig en raak ik kwyt. Ik ben echt op zoek naar een bluetooth insteekkaartje maar kan 'm nergens vinden en ik vraag me af hoe duur dat kost ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan